שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סוגים שונים של סולמות טלסקופיים – איך תדעו שבחרתם את הסוג לו אתם זקוקים?

סולם הוא אחד מכלי העבודה הפופולאריים ביותר. ניתן למצוא סולם כמעט בכל בית וגם אצל כל בעל מקצוע שמבצע עבודות בגובה. מה שכן, המון פעמים יוצא שהסולם הוא פריט שאנו לוקחים כ”מובן מאליו”. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסקירה מעניינת לגבי בחירת סולם, ההבדלים בין הסולמות והתאמת הסולם לצרכים הנדרשים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

בואו נדבר על סוג הסולם

יש כל מיני סוגים של סולמות. כל סוג מתאים לעבודה מעט שונה. אגב, מה שיכול לקרות במצב בו נשתמש בסולם שלא מתאים בדיוק לעבודה שאנו מבצעים הוא שסביר להניח שנפגע משמעותית בפרודוקטיביות שלנו ובכלל נגרום לפציעות וחבלות.

איזה סוגי סולמות נמכרים בחנויות ובאתרי האינטרנט המוכרים כלי עבודה?

סולם נשען – נקרא גם סולם יחיד. מדובר על סולם פשוט ובסיסי. על מנת להשתמש בסולם הזה, יש להשעין אותו על הקיר. הסולם מתאים לעבודות פשוטות.

סולם כפול – מדובר על סולם שנפתח לשני מצבים: מצב A ומצב נשען על הקיר. ניתן לבחור באיזה מצב פתיחה מעוניינים ובהתאם לכך להשתמש בסולם.

-סולם עם הארכה – מדובר על סולם נשען שיש לו הארכה ובאמצעות שימוש בה, ניתן להגיע לגבהים גדולים יותר.

-סולם מתקפל – ניתן לקפל אותו ולאחסן אותו בבית, בתא המטען של הרכב וכו’. הוא יציב מאוד בהשוואה לסולם שנשען על הקיר.

-סולם מולטי פונקציונאלי – מדובר על אחד הדגמים המשודרגים של הסולמות. אפשר להשתמש במפרקים והצירים של הסולם. הוא מתאים בעיקר לאנשי מקצוע.

בואו נדבר על גובה הסולם

כאשר אתם ניגשים לבחור סולם, בדקו לאיזה גובה הוא נפתח. אתם לא צריכים לרכוש סולם שנפתח לגובה גדול מדי וגם לא לרכוש סולם שהינו נמוך מדי. אגב, קודם לכן הזכרנו סולמות עם הארכה ועל כן, רכישה של סולם כזה יכולה להיות מצוינת עבורכם, במידה ואתם לא בטוחים לאיזה גובה של סולם אתם זקוקים.

בואו נדבר על משקל ותמיכה

חשוב לדעת מהו המשקל שהסולם יכול לתמוך בו. יש סולמות חזקים מאוד שיכולים לתמוך במשקל כבד ויש אחרים שיכולים לתמוך במשקל נמוך. לדוגמה, אם מדובר על סולם שישמש לביצוע פעולות פשוטות כמו החלפת נורה או דפיקת מסמרים, אז אין צורך במשקל מיוחד וכל סולם פשוט יכול לענות על הצורך ואם מדובר על עבודה מורכבת בעיקר עבודות באתרי בנייה או עבודות קבלניות גדולות, אז מומלץ לבחור בסולם שיוכל להחזיק משקל רב.

בואו נדבר על החומר ממנו עשוי הסולם

בגדול, סולמות עשויים משני סוגים עיקריים של חומרים: אלומיניום או עץ. לכל אחד מהחומרים האלה, יש את התכונות שלו. לדוגמה, אם מדובר על עבודה עם חוטי חשמל, אז מומלץ לבחור בסולם מעץ שכן העץ הוא חומר מבודד.

הסולמות של Telescopic

אנחנו היבואן הרשמי של חברת Telescopic בארץ. הסולמות הם טלסקופיים, עשויים אלומיניום ויכולים להתאים למגוון שימושים. הסולמות מגיעים במבחר גדלים. חייגו אלינו: 03-6161026 ונשמח לתת לכם ייעוץ ללא כל התחייבות.

תפריט נגישות