שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שיפוצניק או הנדימן?

במידה ואתם מעוניינים לבצע עבודות שיפוץ בבית שלכם ואתם מתלבטים האם אתם צריכים הנדימן או שיפוצניק, תנו לנו לומר לכם שהגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה, נדבר על עבודות של כל אחד מבעלי המקצוע הללו וכמו כן נסביר במי לבחור ומתי.

הכתבה בשיתוף עם אתר דיל הדילים המוכר ציוד מקצועי לבעלי מקצוע כמו, סולמות אלומיניום טלסקופיים איכותיים, עגלות משא ועוד.

כמה מילים על עבודתו של ההנדימן

מדובר על איש מקצוע שמומלץ להיעזר בו, כאשר יש לבצע תיקונים קטנים ומשימות כמו, התקנת של דלתות חדשות, צביעה של קירות הבית, החלפה של נורות וכו’.

כמה מילים על עבודות של השיפוצניק

מדובר על איש מקצוע שכדאי להשתמש בשירותים שלו, כאשר יש לבצע קירוי למבנה, עבודות חשמל, הריסה של קירות בטון, עבודות של אינסטלציה, עבודות של נגרות וכו’.

מה מומלץ לקחת בחשבון כאשר בוחרים להזמין שיפוצניק או הנדימן?

בדקו קודם מהם הצרכים שלכם וכמה זמן תוכלו להקצות לטובת הפרויקט. כמו כן, הגדירו את התקציב שיש ברשותכם. זכרו שאם מדובר על פרויקט שיפוץ גדול, העדיפות היא כמובן לבחור בשיפוצניק ולא בהנדימן. מנגד, אם מדובר על תיקונים קלים בבית, הנדימן בהחלט יוכל לעזור לכם וסביר להניח שגם העלות תהיה זולה יותר משיפוצניק שיגיע לבצע את אותם התיקונים.

איך תוכלו להוזיל את עלויות השיפוץ והתיקונים?

הכי טוב יהיה לבצע השוואת מחירים. לא חשוב אם מדובר על שיפוצניק או הנדימן, אל תוותרו על השוואת מחירים. קחו בחשבון שיש כל מיני פרמטרים שיכולים להשפיע על העלות והם, סוג העבודה הנדרשת וגודל הבית שלכם.

איך מוצאים שיפוצניק או הנדימן מומלצים?

הכי טוב יהיה להיעזר במשפחה וחברים שעשו שיפוץ לאחרונה או נעזרו בהנדימן ולשאול אותם האם היו מרוצים מהעבודה. אם היו מרוצים, אפשר לקחת את הפרטים של איש המקצוע ולבקש ממנו הצעת מחיר. כמו כן, אפשר גם להיעזר ברשת האינטרנט ולמצוא המלצות וכמובן לקרוא חוות דעת על איש המקצוע. חוות דעת וגם דירוג, תוכלו למצוא בכרטיס העסק של איש המקצוע המופיע בגוגל.  אפשר גם להיעזר בקבוצות שיפוצים שיש ברשת הפייסבוק וכך גם לקבל המלצות או דיס המלצות על שיפוצניק או הנדימן.

מחירון שיפוצים כללי

על מנת שיהיה לכם מושג כללי בכל הקשור למחירי עבודות שיפוצים, תוכלו להיעזר במחירון שלנו הכולל עלויות שיפוץ:


-שיפוץ דירה קומפלט: 60,0000 ועד 150,000 שקלים. השיפוץ כולל תכנון הנדסי ותוכניות עיצוב לדירה, עבודות פירוק, הריסה ופינוי של פסולת, שיפוץ של מערכת האינסטלציה, ביצוע של עבודות גבס, צביעת קירות, עבודות חשמל, ריצוף.


-שיפוץ של חדר אמבטיה קומפלט: 8,500 ועד 12,000 שקלים. השיפוץ כולל פירוק אמבטיה, חיפוי קירות, ריצוף, החלפה של צנרת, התקנה של אינטרפוץ למקלחת, התקנה של אסלה סמויה, התקנת של אמבטיה או מקלחון חדשים, צביעה, התקנה של ארון, כיור וכלים סניטריים.


-בנייה של קיר גבס: 65 עד 85 שקלים למטר מרובע.


-בנייה של קיר בלוקים: 400 עד 550 שקלים למטר מרובע.


-שיפוץ גג לבית קרקע: 2000 עד 3500 שקלים.


-הוספת ממ”ד לבית קיים: 80,000 עד 100,000 שקלים.

תפריט נגישות