שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שיפוצים שכדאי לעשות לבד

אפשר להגיד שמרביתנו לא אוהבים לשכור את שירותיהם של השיפוצניקים. ניתן להסביר זאת, עקב כך שמדובר על הוצאה בלתי מבוטלת. שנית, יש חשש גדול מאוד שבעל המקצוע לא יעשה עבודה יסודית ומקצועית או שיתגלה כאדם לא אמין שלא עומד בהתחייבויות שלו כלפינו. הפתרון הכי הגיוני הוא לבצע את השיפוצים בעצמנו. כמובן שמדובר על שיפוצים הנחשבים יחסית קלים ולא מורכבים. לשם כך, עלינו גם להצטייד בכלי עבודה איכותיים וכמו כן בחבר או קרוב משפחה שיש לו ניסיון וידע בשיפוצים שונים.

שיפוץ חדר האמבטיה

חדר הרחצה הוא אחד החללים הכי חשובים בכל בית. כולנו רוצים שבחדר הזה, תהיה אווירה נעימה המשרה עלינו נינוחות ובעיקר תחושת פינוק. שיפוץ של חדר האמבטיה מחייב השקעה כספית לא מבוטלת וכמו כן מייצר לא מעט בלגן וכמו כן גם לכלוך. יחד עם זאת, ניתן עדיין לבצע בו שיפוץ קל ולחדש את המראה שלו. לדוגמה, את קירות חדר האמבטיה, נוכל לחפות עם אריחי קרמיקה מעוצבים, שיעניקו מראה מחודש. אפשר גם לצבוע חלק מהקירות בהם לא מתקינים חיפויים. כמו כן, יש לצבוע את התקרה, ולשם כך מומלץ להיעזר בסולם טלסקופי מתקפל. אם רוצים לחדש עוד יותר את מראה החדר, אפשר גם להחליף את הברזים הקיימים וכמו כן להוסיף ארון לאחסון.

תיקון דלתות

מדובר על עוד שיפוץ קל, שאפשר לעשות ללא בעל מקצוע. במידה ויש לכם דלתות פלדה שאינן נפתחות בקלות, תוכלו לתקן אותן על ידי שחררו הברגים ולאחר מכן תוכלו לחפש את המקומות בהם יש נזקים. אלו נזקים שיכולים להיגרם עקב רטיבות או פגמים אחרים שנוצרו עם הזמן. אם איתרתם את המקומות הבעייתיים, תוכלו לרכוש ניר ליטוש ופשוט ללטש אותם. על מנת להשלים את התיקון, מומלץ לשייף את הצירים וגם לשמן אותם בהתאם. אם מדובר על דלתות שיש להן בעיה שקשורה בצילינדר, אז מומלץ שלא תנסו לתקן בעצמכם ורצוי שתזמינו בעל מקצוע מתאים כמו מנעולן.

בניית קיר גבס

הדבר נשמע כמו משימה מורכבת אבל מדובר בפועל על משימה ממש לא מורכבת, אותה ניתן לבצע לבד. כל שצריך לעשות הוא להגיע לחנות לכלי עבודה ולהצטייד בכלים המתאימים, בלוחות של גבס ובמסילות. כל זאת לאחר שביצעתם עבודה מקדימה של מדידות מדויקות לגבי מידות הקיר אותו אתם מעוניין לבנות. מעבר לכך, בכל חנות לכלי עבודה, ישמחו לתת לכם הנחיות כיצד ואיך לבנות את הקיר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תפריט נגישות