שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שיפוץ עליית גג – כך תנצלו את החלל הבלתי מנוצל

במידה ואתם חושבים לשפץ את עליית הגג, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הדגשים שלנו לשיפוץ. אלו כוללים התייחסות לתהליך עצמו, לבעלי המקצוע וכמו כן לעלויות הצפויות.

איך מגיעים לעליית הגג?

על מנת שהחלל הזה יהיה שימוש ונוח, יש לסדר גישה מתאימה. גישה יכולה להיות על ידי בניית מדרגות או על ידי שימוש בסולם טלסקופי לעליית גג. במידה ובחרתם בבניית מדרגות, אלו יכולות להיות מדרגות מבטון, משיש, מעץ או זכוכית. עלות בניית מדרגות ומעקה בטיחות, עשויה להגיע לסכום של כמה אלפי שקלים.

מנגד, יש את האופציה של התקנת סולם לעליית גג. מדובר על עלות יחסית נמוכה המסתכמת באלפים בודדים. במידת הצורך, הסולם יכול להישלף בקלות וכך ניתן לעלות לעליית הגג. כאשר אינו בשימוש, הוא יכול להתקפל ובכך לא לתפוס מקום (בהשוואה למדרגות שתופסות מקום משמעותי בחלל).

התקנת סולם לעליית גג

איך מבוצע תהליך השיפוץ?

התהליך הוא רגיל ממש כמו כל שיפוץ ותלוי מאוד מה בוחרים לשנות. יש לבדוק את נושא התשתיות ואם יש צורך גם להחליף אותן. מדובר על תשתיות כמו, תשתית חשמל, תשתית אינסטלציה ותשתית איטום.

ניתן גם להחליף את הריצוף הקיים ולהחליפו בריצוף חדש. אם יש צורך בעבודות גבס, הן גם מבוצעות במסגרת השיפוץ. עבודות כאלה נדרשות במידה ויש צורך בחלוקת החלל.
את כל תהליך השיפוץ יבצע קבלן שיפוצים מקצועי ומנוסה.

דגשים מיוחדים

חלונות – יש חלונות המותאמים ספציפית לעליית גג. אלו חלונות בעלי מבנה משופע. במידה ובעליית הגג שלכם אין חלון ואתם כן מעוניינים בחלון כזה, אז יהיה עליכם להוציא היתר בנייה.

נקודות תאורה – כאשר אתם מבצעים שינויים בתשתית החשמל, עליכם לתכנן נקודות תאורה במקומות שהינם חשוכים ונמוכים. תאורה נכונה תאיר את החלל כולו ותהפוך אותו לנעים יותר.

בידוד תרמי – על מנת לשפר את הבידוד, יש להוסיף תקרת גבס בצירוף צמר סלעים. כך הבידוד יהיה טוב יותר ואתם תוכלו לחסוך בחשמל לצורך חימום או קירור החלל.

עיצוב עליית הגג

ניתן להשאיר קורות חשופות ואפילו להבליט אותן. הדבר עשוי לתרום למראה העיצובי של החלל. כמו כן, אפשר גם לבצע הנמכת גבס ולהתקין גופי תאורה שקועים. יש גם להתמקד בחללים נמוכים ולנצל אותם כמו שצריך ולשים בהם ארונות, ארגזי מצעים וכו’. את עבודת העיצוב יבצע מעצב או מעצבת פנים.

עלויות

עבודות ריצוף – ריצוף חדש יכול להגיע למחיר של 190 ש”ח למטר.

תקרת גבס – הנמכה של תקרה יכולה להגיע למחיר של 200 עד 300 ש”ח למטר.

עבודות צבע – צביעת חלל כמו עליית גג, עשויה להסתכם ב-1500 עד 2000 ש”ח.

את כל העלויות האלה יש לשכלל עם העלויות של בעלי המקצוע שיגיעו לבצע את תהליך השיפוץ ועיצוב עליית הגג.

תפריט נגישות