שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שימוש בעגלת משא וציוד נוסף לצורך פינוי דירה

מי שעוסק בהובלות ובפינוי של דירות, מסגל לעצמו לאורך השנים דפוסי עבודה ייחודיים כיוון שהמטרה היא לבצע את כל תהליך פינוי הדירה במלוא האחריות, במהירות ובשיא היעילות.

תכנון פינוי של דירה

כל דירה היא סאגה בפני עצמה והיא כוללת פריטים שחלקם זהים ומקצתם מיוחדים. כאשר העובדים נכנסים לדירה, הם נחשפים לכל מה שקיים בה ובהתאם לכך מתכננים את שיטת הפינוי שלה. לאור המיומנות רבת השנים הם במקרים רבים משתמשים ברעיונות מקוריים ויצירתיים, כדי לבצע את הפינוי בדרך הנכונה.

אם מדובר בדירה שיש בה פריטים שחלקם ישנים, מסווגים את תהליך הפינוי לפריטים שיועברו למכירה לסוחרים אשר עוסקים בתחום הרסטורציה והווינטג”. מוצרים אחרים שאינם תקינים יועברו למחזור או לאשפה ופריטים תקינים שאין בהם צורך, יועברו לתרומה למשפחות נזקקות באופן ישיר או באמצעות העמותות שעוסקות ברווחה.

הוצאת כל הפריטים הכבדים מהבית

שלבי העבודה הראשונים בעת עבודת פינוי דירה הם הוצאת הרהיטים הישנים והכבדים אשר מסיעים אותם על עגלת משא עם כושר נשיאה של 150 קילוגרם. כך מוציאים מומחים בתחום, בזה אחר זה, את כל פריטי הריהוט הישן. ממשיכים עם מוצרי החשמל הגדולים ומעלים כל אחד מהם בנפרד על העגלה, כדי לא ליצור כובד משמעותי.

לאחר שמפנים את כל הדברים הגדולים, נוצר מקום בחלל הבית וכך אפשר לטפל בשאר הציוד שקיים בדירה. את הדברים הללו מפצלים על פי נושאים וכל הפריטים מועברים לארגזים הרלוונטיים. כך מתגבשים לאט לאט ארגזים שמכילים כלי אוכל ארוזים בנפרד, אביזרים שונים של המטבח, בגדים, ספרים, חפצי נוי ועוד.

לאחר שמסיימים לארוז בזהירות את כל תכולת הדירה על פי הסיווגים השונים, מעבירים את הארגזים למשאית תוך שימוש בעגלת משא שני גלגלים, שאפשר להעמיס עליה בזהירות כמה ארגזים.

פינוי של עליית הגג

בחלק מהבתים יש עליית גג ולכן העובדים מטפסים למעלה באמצעות סולם טלסקופי או סולם ייעודי עבור עליית הגג. השיטה הנוחה ביותר היא להעלות ארגזים ריקים לעליית הגג ושם לבצע אריזה של כל מה שקיים שם כמו מצעים, בגדים, ספרים ועוד.

את הארגזים הללו מורידים בזהירות בדרך של מסירת כל ארגז בנפרד מאדם לאדם. לאחר מכן מעלים גם את הארגזים הללו על העגלה הכוללת משטח או לחלופין באמצעות עגלת משא הכוללת שני גלגלים וזאת על פי ההתאמה של גודלו של ארגז, המשקל והנפח שלו.

תפריט נגישות