שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שדרגו את עליית הגג שלכם וגלו כיצד להפוך אותה לשמישה ונעימה

תמיד רציתם מרתף בבית או פינה נוחה לישיבה בשקט בלי רעש מסביב? לא צריך לשפץ או לעבור דירה, הפתרון נמצא מעל האף שלכם, בעליית הגג.

בתים פרטיים הם בעלי שטח רב, מספר חדרי שינה, סלון גדול ומרווח וגם פינת ילדים, אבל איכשהו תמיד בסוף חסר מקום. למי מכם שאין מרתף יש את התחושה שמרתף היה יכול מאוד להוסיף לבית, כך הילדים היו יכולים לקבל את הפינה שלהם, אנחנו ההורים היינו אולי יכולים לארח את החבר’ה באזור מרווח יותר, אולי עוד מקום נחמד לאורחים. מסתבר שברוב הבתים שיש גג רעפים הגג כלל אינו מנוצל לצרכים הללו, וכמעט בכל בית עם גג רעפים יש קרוב למאה מטרים מבוזבזים לגמרי. אז איך הופכים את עליית הגג להיות מקום נעים ומנוצל.

נגישות לפני הכל

אחד הדברים שמקשים על ניצול של עליית הגג הוא קודם כל רמת הנגישות הירודה. בחלק גדול מהמקרים הדרך לעלות לגג היא רק באמצעות סולם פשוט, העלייה מסורבלת ולעיתים גם מסוכנת מאוד. ובוודאי שעלינו להקפיד כשמחפשים סולם לעליית גג שהסולם יהיה בטיחותי ושיהיה קל להשתמש בו, בפרט לילדים ולנערים שאנחנו רוצים שישתמשו בהם בצורה קבועה מבלי לדאוג לבטיחותם ושלומם כל הזמן.

סולם לעליית גג צריך להיות ממוקם בצורה חכמה, כך שיאפשר פתיחה בטוחה וזהירה של הסולם, ברמה כזאת שכל ילד יוכל להשתמש בו. אם יש לכם את האפשרות מבחינת מקום ואפשרות כלכלית אפשר גם להתקין מדרגות קבועות.

סולם מתקפל לעליית גג

הפכו את המקום למזמין

את עליית הרפאים או בשמה הקודם עליית הגג צריך להפוך למקום שיגרום לבני הבית לרצות ללכת לשם בכל הזדמנות. ראשית פנו מעליית הגג את כל הדברים המיותרים, כולל הציוד של סוכות וכל הצנרת המיותרת, ושאריות הבנייה שלעולם לא יהיה לכם בהם שימוש.

בשלב הבא, רצפו את הגג באמצעות פרקט או כל ריצוף אחר שמזמין, נסו לשלב חלונות אפילו בגג הרעפים. צבעו את הקירות מסביב בצבעים יפים, שימו שטיחים, תמונות, טלוויזיה עם משחקי פלייסטשיין או שולחן משחק אחר ובר שתייה עם מקרר מפנק יהפכו את עליית הגג למקום מבוקש מאוד.

 

 

תפריט נגישות