שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

רשימת כל כלי העבודה שכדאי להחזיק בבית

אתם לא חייבים להיות בעלי מקצוע, על מנת להחזיק בבית ארגז כלים וכלי עבודה שונים. לעיתים, אנו נדרשים לציוד כזה על מנת שנוכל לבצע התקנות של גופי תאורה, לתלות תמונות, לצבוע את קירות הבית ותקרה ועוד. על כן, חשוב מאוד להיות מצוידים עם הדברים המתאימים. הדבר יכול להקל משמעותית על העבודה.  אז מהם כלי העבודה שחשוב שיהיו ברשותכם? המשיכו בקריאה וגלו…

אביזרי בטיחות

יש להחזיק משקפי מגן, כפפות וקסדה. כל הדברים האלה יכולים לשמור על בטיחותכם, כאשר אתם מבצעים עבודות שונות בבית.

מה צריך להכיל ארגז הכלים שלכם?

אנו ממליצים לרכוש ארגז כלים בינוני וגדול. את הבינוני, תוכלו להחזיק בבית ואת הגדול, תוכלו להחזיק במחסן הביתי. בארגזים, בהתאם למידת השימוש, תוכלו לשים פטיש, מקדחה ומקדחים, מסמרים, ברגים, דיבלים לגבס, דיבלים לבטון, סכין חיתוך יפנית, מפתח שבדי, מפתח צינורות, פלייר, קטאר, שפכטל, סרט מדידה, עיפרון, דבק מגע וכלי עבודה נוספים.

סולם – אחד מכלי העבודה השמישים ביותר

אין ספק שמומלץ שיהיה ברשותכם סולם איכותי עשוי אלומיניום. על מנת שהסולם לא יתפוס לכם מקום, תוכלו לרכוש סולם טלסקופי מתקפל ולאחסן אותו בבית בקלות ובנוחות. עם הסולם, תוכלו לבצע עבודות בגובה.

איזה כלי עבודה כדאי שעוד יהיו לכם בבית ובכלל בארגז הכלים שלכם?

ובכן, אנו ממליצים גם על רכישה של אולר, גרזן, לום, מלחציים, מלטשת, מספריים, מפתחות ברגים, פטישון ופצירה. כל אלו ישרתו אתכם מתישהו לעבודה ספציפית כלשהו שתרצו לבצע ועל כן, מומלץ להחזיק את כלי העבודה האלה.

מתכננים לצבוע ולתקן את קירות הבית?

אנו ממליצים על רכישת סט כלי עבודה הכולל מרית, כף בנאים, מברשת צביעה, רולר לצביעה, מגש לרולר, דלי, מלטשת ופלס. כך תוכלו לצבוע את קירות הבית בצורה נוחה ופשוטה.

עובדים בגינה? אלו כלי העבודה שתצטרכו

אם אתם לא מעסיקים גנן ועושים את העבודה בגינה בעצמכם, תצטרכו להחזיק את כלי העבודה הבאים: מריצה, משפך, את חפירה, מעדר, טוריה, מכוש, מגרפה, מכסחת דשא, מפוח עלים, גוזם חשמלי, מזמרה, מסורה, כף שתילה ומספרי גיזום.

יש לכם ידע בחשמל ואתם רוצים לבצע עבודות חשמל בעצמכם?

נמליץ לכם להצטייד בכלי העבודה הבאים: רב מודד, טסטר, צבת צימות, סטלבנד, מקלף חוטים, איזולריבנד. כאן נדגיש דבר חשוב, אם אין לכם ידע מקצועי בתחום החשמל והאלקטרוניקה, תנו לחשמלאי מוסמך לבצע את העבודה. אל תסתכנו ותבצעו את העבודה בעצמכם.

שורה תחתונה

רכשו כל פעם כלי עבודה נוסף והוסיפו אותו לכלי העבודה הבסיסיים שכבר יש ברשותכם או לאלה שאתם מתכוונים לרכוש. זכרו, כלי העבודה מחזיקים לשנים רבות ועל כן מדובר על השקעה חד פעמית. מומלץ להשקיע בכלי עבודה שיהיו איכותיים ומיוצרים מחומרים באיכות גבוהה.

 

המאמר בשיתוף עם אתר: https://www.mhabragim.co.il

תפריט נגישות