שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

קמפינג – איך לתכנן טיול מושלם ואיזה ציוד לקחת?

אם בא לכם לצאת לאתר קמפינג הנמצא באזור הצפון או אפילו לישון על חוף הים עם אוהלים, דעו שעל מנת שהטיול שלכם ייצא מושלם, עליכם לדאוג למספר דברים. ראשית, ההמלצה הכי טוב היא לצאת עם בני משפחה או עם חברים. שנית, עליכם לבחור יעד שאתם אוהבים או כזה שאתם מכירים ותשמחו לחזור אליו כל שנה מחדש. אספנו עבורכם מספר טיפים לטיול מהנה ביותר.

אפשרויות קמפינג

בארץ הקטנה שלנו, יש לא מעט אפשרויות של קמפינג. כפי שהוזכר, אפשר להתמקם על אחד מחופי הים, גדות הנחלים הנמצאים בצפון וכמו כן באחד מהחניונים של רשות שמורת הטבע והגנים. חניונים כאלה פרוסים מצפון ועוד דרום. לכם רק נותר להחליט איפה תרצו להתמקם עם המשפחה או החברים. העלות הכספית להתמקמות באתר קמפינג, יכולה להיות בחינם ויכולה להיות גם בעלות של עשרות שקלים לילה לאדם. כאשר משלמים על אתר מסודר, אתם זכאים לשימוש גם במקלחות, בשירותים וכמו כן בפינות המוצלות.

טיול לאוהבי טבע

דעו לכם שאם אתם אוהבים לטייל ובכלל אוהבים לראות טבע ונופים ירוקים, אין דרך טובה יותר להתחבר לטבע הזה מאשר לשהות בו במשך כל שעות היום והלילה. רק שעליכם לזכור שאתם צריכים להצטייד בציוד קמפינג המתאים ללינה ושהייה בשטח. קחו בחשבון, שככל שתשהו יותר זמן בשטח, כך תצטרכו יותר ציוד.

מה כולל ציוד קמפינג?

רשימת ציוד לקמפינג כוללת עגלת קמפינג המתאימה לטיולים ולים (באמצעות עגלת הקמפינג, תוכלו להעביר את הציוד שלכם מהרכב אל האוהל שלכם, בקלות ובנוחות), אוהל, שק שינה, מזרן, צידנית וציוד אישי. כמו כן, יש להצטייד בריהוט שיתאים לשטח (כמו כיסאות, מחצלות) וכמו כן בציוד לבישול, ערכת עזרה ראשונה ועוד.

מה חשוב לבדוק?

יש לתכנן מראש את מסלול הטיול. כמו כן, יש לבדוק אם צריך ניתן לשהות בשטח ויש כמובן לבדוק גם את תחזית מזג האוויר. עליכם גם להודיע לבני משפחה וחברים על יציאתכם לטיול, המיקום שלכם וכמו כן מועד חזרתכם ממנו. יש להשאיר את החניון או האתר נקיים מפסולת וכמו כן להצטייד בטלפונים סלולריים, שהינם חשובים מאוד ומומלץ שיהיו עליכם, כאשר אתם מטיילים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תפריט נגישות