שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

קבלו הצצה לארגז הכלים של ההנדימן

הנדימן הוא איש מקצוע שיכול להגיע אליכם לבית או לעסק, על מנת לבצע כל מיני תיקונים קטנים. עבודתו כוללת תלייה של תמונות, תיקון של תריס גלילה, תלייה של מדפים, תיקוני צבע והרכבות והתקנות שונות. אגב, חלק לא קטן מהעבודות שהוא מבצע יכולות להיעשות גם על ידי בעלי מקצוע אחרים. כך לדוגמה, אם יש לכם דלת של ארון הזזה שנתקעה גם נגר יכול לסדר לכם אותה וגם הנדימן. כך גם לגבי החלפת ברז, שגם זו עבודה שיכול לעשות אינסטלטור וגם הנדימן.
היתרון הגדול באיש מקצוע כמו הנדימן הוא שאפשר להעזר בו למגוון תחומים. לצד היתרון, יש גם חיסרון שכן מדובר על איש מקצוע שיש לו הרבה פחות ניסיון והכשרה מאיש מקצוע שיש לו מומחיות ספציפית.

הנדימן צריך להשקיע בכלי עבודה איכותיים וטובים. אלו יעזרו לו לבצע את העבודה בצורה מדויקת, איכותית ומהירה. כאשר הנדימן יגיע אליכם, סביר להניח שהוא לא יגיע עם כל הכלים. הוא ירצה קודם להבין מהי התקלה או התיקון שיש לבצע ובהתאם לכך הוא יחליט באיזה כלים להשתמש והאם להביא כלים נוספים לעבודה.

איזה כלי עבודה מומלץ שיהיו אצל כל הנדימן?

אלו הם כלי העבודה הבסיסיים:

סולם טלסקופי – כדאי שיהיה זה סולם מתכווץ וקומפקטי שיהיה אפשר לאחסן בתא המטען של הרכב ובעת הצורך להשתמש בו.

כיום, יש מגוון של סולמות בכל מיני גדלים ובשני דגמים בהם: דגם יחיד (נשען על הקיר) ודגם כפול (נשען על הקיר ונפתח למצב A). רצוי להתייעץ עם הצוות בחנות כלי העבודה לגבי הסוג והדגם המתאימים.

סולם אלומיניום פרימיום יחיד

עגלת משא – כדאי שתהיה עגלת משא מתקפלת וקומפקטית ועשויה מאלומיניום איכותי. ניתן להשתמש בה על מנת לקחת את הציוד הנדרש לביצוע העבודה.

מברגים – כדאי להחזיק סט מברגים בעלי סוגי ביטים שונים.

ערכת מפתח אלן – יש להחזיק ערכה הכוללת גדלים שונים של מפתחות, שיתאימו לכל הקטרים ולכל צורך.

מברגה ומקדחה איכותית – כיום יש המון מברגות ומקדחות בשוק. חלקן טובות וחלקן פחות טובות. רצוי להגיע לחנות כלי עבודה ולהרגיש את המברגה והמקדחה מבחינת המשקל, האחיזה וכמו כן לבדוק את המפרטים הטכניים של המוצרים הללו.

ציוד נוסף – יש להחזיק ציוד נוסף נלווה כמו, אקדח סיכות, מלטשת חשמלית וכל ציוד שיתרום לייעול העבודה.

ארגז כלים – יש לרכוש ארגז שישמש לאחסון ציוד כמו, מברגים, פטיש, ברגים וכו’. כל הציוד צריך להיות מאוחסן ומסודר בארגז איכותי.

שורה תחתונה

את כלי העבודה שהוזכרו לעיל, מומלץ לרכוש מחנויות שיש עליהן המלצות וכמו כן שיש להן דירוג גבוה. כיום, אין צורך להגיע פיזית לחנויות ואפשר לבצע את ההזמנה באמצעות אתרי האינטרנט המוכרים כלי עבודה. נשמח לתת לכם ייעוץ ללא כל התחייבות לגבי כלי העבודה הנמכרים אצלנו בהם, סולמות טלסקופיים ועגלות משא.
חייגו כעת: 03-6161026

 

 

תפריט נגישות