שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

צריכים להעביר מוצרים ממקום למקום? הגיע הזמן שתרכשו עגלת משא איכותית

עגלת משא יכולה לשמש אותנו למגוון של מצבים וכמו כן לצרכים משתנים. השימוש בעגלות משא הוא לא רק בקרב משתמשים ביתיים, אלא גם בקרב בעלי מקצוע. כמו כן, יש גם מפעלים ומחסנים, המחזיקים ברשותם עגלות משא וזאת על מנת שיוכלו להעביר סחורות בצורה פשוטה ונוחה.
אחרי הכל, עגלת משא היא כלי עזר איכותי וקל לתמרון ואפשר להעמיס עליה מטענים בכל מיני גדלים. כמובן, יש גם לקחת בחשבון להתייחס לפרמטר הכי חשוב של כל עגלת משא שהינו כושר הנשיאה שלו. יש עגלות משא עם כושר נשיאה של עד 50 קילו, אחרות עם כושר נשיאה של עד 150 קילו ודגמים אחרים עם כושר נשיאה של מעל 150 קילו.

עגלות המשא של חברת Telescopic

בחנות “דיל הדילים”, תוכלו למצוא מגוון עגלות משא איכותיות, עשויות מאלומיניום. אלו הם הדגמים שאנו מחזיקים:

עגלת משא אישית מתקפלת – נוחה וחזקה ובעלת כושר נשיאה של עד 30 קילו. היא מתאימה לשדה התעופה, לבית ולמשרד. ניתן להכניס אותה לתיק גב שכן היא מתקפלת לגודל של דף A4.

עגלת משא עם כושר נשיאה של עד 150 קילו – מדובר על אחד המוצרים הנמכרים שלנו. היא מתקפלת לאורך ולגובה, נוחה לנשיאה, כוללת ידית מרופדת והיתרון הגדול שלה הוא שניתן להכניס אותה לתא המטען של הרכב.

עגלת קניות – עגלת משא שניתן לקחת לסופר או לשוק. יש לה כושר נשיאה של עד 50 קילו. יש לה 8 גלגלים איכותיים ואפשר לעלות איתה מדרגות ומדרכות בקלות. מגיעה עם סל לאחסון המוצרים. אפשר גם לשלוף את הסל מהעגלה ואז להפוך אותה לעגלת משא מתקפלת. מדובר על מוצר 1 שיש בו 2 מוצרים.

עגלות משא קונים ב”דיל הדילים”

חברת “דיל הדילים” היא היבואנית הרשמית של מותג Telescopic. אצלנו תוכלו לקבל שנה אחריות על כל עגלות המשא. כמו כן, נשמח לתת לכם ייעוץ לגבי עגלת המשא המתאימה לכם בטלפון: 03-6161026. הייעוץ ניתן ללא כל התחייבות. את ההזמנה תוכלו לבצע ישירות מאתר האינטרנט שלנו או באמצעות הטלפון. הרכישה נוחה ומאובטחת. יש משלוחים לכל הארץ.
על מנת שתהיו מעודכנים בדילים ומבצעים משתלמים על עגלות משא, אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בפייסבוק: דיל הדילים

 

תפריט נגישות