שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

ציוד בטיחות חשוב בעת ביצוע עבודות שיפוצים

בזמן ביצוע עבודות שיפוצים, אנו עלולים להיתקל בשורה של מפגעים מסוכנים. בכדי להימנע מכך ולסיים כל שיפוץ בהצלחה וללא כל תאונה, חשוב להתמגן מראש כהלכה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הציוד הטוב ביותר בעבורכם – כך שתסיימו את השיפוץ בריאים ועם חיוך. מוכנים? התחלנו!

קסדה – מטריית הגנה אישית שחובה בכל עבודה

כמה חשוב, ככה קל. פשוט חובשים את הקסדה לפני כל עבודה של שיפוץ ומספקים לראש שלנו מעטפת של הגנה. הקסדה מגנה מפני שורה של דברים שעלולים להתרחש בזמן השיפוץ כגון חפצים שעלולים ליפול מקומה גבוהה או צבע אשר עלול לזלוג בטעות. הקסדה יעילה גם במקרים שבהם אתם מתחלקים ורוצים לשמור על החלק הכי חשוב בגוף שלכם באופן מקצועי ויעיל.

נעלי עבודה – למניעת החלקה ויציבה חזקה

לעיתים אנשים נוטים לעבוד עם נעלי ספורט בגלל הנוחות אולם כדאי שתדעו שבחירה בנעלי עבודה לא רק תשמור על הרגליים שלכם יבשות אלא תשפר את האחיזה שלכם ברצפה. כיום יש שורה של נעליים נוחות עם סוליות אשר מעניקות יציבות מלאה בעבודה בגובה רב וצריך רק להתאים בין הנעל לבין סוג העבודה ואופי השטח שבו אתם עושים את השיפוץ.

משקפי הגנה – להגן על העיניים

בזמן שיפוץ אנו חשופים לשורה של צבעים ומדללים אשר משמשים אותנו לביצוע צביעה, סתימה והסרה של כתמים. חומרים אלו אינם בריאים לעיניים שלנו ולכן כדאי לחבוש משקפי הגנה – לפני כל עבודה. יתרה מכך, בעת ביצוע עבודות אלומיניום בחום גבוה העיניים שלנו חשופות למפגעים נוספים. לפיכך כדי לשמור על בריאות העיניים מומלץ להשתמש במשקפי הגנה בכל עבודה.

עגלות נשיאה – לשמירה על בריאות הגב

עגלות נשיאה משמשות רבות בתעשיית השיפוצים משום שהם מאפשרות לנו להימנע מהרמה של משאות כבדים. יתרה מכך, עגלות עלו מייעלות את תהליך העבודה ומאפשרות לחסוך בזמן על ידי שינוע של חומרים שונים על גלגלים. לכן, במקום שאתם תתעייפו, בחרו בעגלות נשיאה אשר יעזרו לכם להעביר כלי עבודה וחומרי בניין ממקום למקום.

סולמות – לעבודה בגובה רב

אלתור מהווה יכולת נהדרת בזמן העבודה אך כשמדברים על שיפוץ בגובה רב, חייבים לבחור בסולמות ברמה הגבוהה ביותר. סולמות טלסקופיים, מאפשרים להגיע לגבהים אדירים לצורך עבודות בנייה ושיפוץ, בלי ליצור הגבהות מאולתרות. כך שניתן להתרכז בעבודה ולשמור על הבריאות על ידי בחירה בסולם שעשוי מחומר איכותי אשר עומד בתקנים.

תפריט נגישות