שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

על סוגי סולמות, איך בוחרים אותם, ואיפה מומלץ לרכוש אותם?

סולמות הם כלי עבודה חשוב בכל מקום עבודה. הם מספקים דרך בטוחה לעלות למקומות בגובה, או להגיע לפריטים שנמצאים גבוה.

על מנת שסולמות יהיו בטוחים, יש להשתמש בהם בצורה נכונה. יש להקפיד על ההנחיות הבאות בעת שימוש בסולם:

– את הסולם יש להעמיד על משטח יציב.

-כאשר עולים ויורדים בסולם, יש לאחוז בו היטב בשתי ידיים.

– כאשר מבצעים עבודה בגובה, אדם נוסף צריך לאבטח את האדם הנמצא על הסולם.

סוגי סולמות

ישנם כמה סוגים של סולמות הנמכרים בחנויות ובאתרי האינטרנט השונים. הנפוץ ביותר הוא סולם הארכה. מדובר על סולם יחיד ארוך וגבוה. הוא משמש בדרך כלל להגעה למקומות גבוהים כמו גגות. סוג נוסף הוא סולם כפול. ניתן לפתוח אותו למצב A ומצב השענה על הקיר. משתמשים בו על מנת לתלות גופי תאורה בתקרה, לצביעת הבית, לתליית מדפים ועוד.

סולם לעליית גג

מדובר על סולם טלסקופי שנפתח לגודל של 3.2 מטרים לפחות. באמצעות סולם כזה, אפשר להגיע בקלות לעליית הגג או לגלריה. יש שני דגמים לסולם זה. דגם עם שלט ודגם ללא שלט. מחירו של הדגם עם השלט יכול להגיע בקלות לכמה אלפי שקלים. מדובר על מוצר חדשני.
סולם לעליית גג עם שלט ניתן להשיג אצלנו ב”דיל הדילים”. לפרטים נוספים, חייגו כעת: 03-6161026

איך בוחרים סולמות?

על מנת שתהליך הבחירה יהיה קל, יש להשלים 3 שלבים והם:

-שלב ראשון – חשבו על הצרכים שלכם. למה ישמש אתכם הסולם? האם על מנת לעלות לגג? האם על מנת לתלות מדפים וגופי תאורה? לעבודה בגינה? ככל שתדייקו יותר את המטרות והצרכים שלכם, כך גם תוכלו לאתר דגמי סולמות שיתאימו לכם.

-שלב שני – איתור דגמים מתאימים. בדקו את ההיצע הקיים בחנויות המוכרות סולמות וכמו כן באתרי אינטרנט המוכרים כלי עבודה. כמו כן, מומלץ גם לשאול חברים ובני משפחה לגבי הדגמים שמעניינים אתכם. אפשר גם לקרוא המלצות עליהם. חשוב לבחור דגמים של סולמות המיוצרים על ידי חברות מוכרות וגם אמינות. יש גם לתת חשיבות לחומרים מהם מיוצר הסולם. אנו יכולים להמליץ לכם לרכוש סולם שמיוצר אך ורק מאלומיניום.

-שלב שלישי – הצעות מחיר והחלטה סופית. קחו הצעות מחיר מכמה משווקים שונים של הסולמות ובחרו את ההצעה האטרקטיבית ביותר. בדקו היטב את ההצעה לא רק מבחינת המחיר, אלא גם מבחינת איכות חומרי הגלם, גודל הסולם, מצב הפתיחה ועוד.

רכישת סולמות ב”דיל הדילים”

הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם ולהתאים את הסולם המושלם עבור הצרכים שלכם. ברשותנו מגוון גדול של סולמות טלסקופיים איכותיים במבחר של גדלים. אצלנו תוכלו למצוא סולמות יחידים וגם סולמות כפולים. כל הסולמות מגיעים עם שנה אחריות. לקבלת הצעת מחיר לסולם, חייגו אלינו 03-6161026

סולם חשמלי לעליית גג

תפריט נגישות