שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

על היתרונות של הזמנת מגהצים באינטרנט

אם אתם חושבים על הזמנת מגהץ קיטור או מגהץ אדים באמצעות האינטרנט, הגעתם בהחלט למקום הנכון. תודות לעידן הטכנולוגי, כיום ניתן לבצע רכישות באינטרנט בצורה קלה, פשוטה ונוחה. בעבר, אם רצינו לרכוש מוצר חשמלי כמו מגהץ למשל, היינו צריכים להסתובב בין החנויות השונות, לבצע השוואת מחירים, לבדוק מהם הדגמים המוצעים ובהתאם לכך להשקיע לא מעט זמן ומאמץ, עד שנמצא את המגהץ המושלם עבורנו. היום, הדברים הרבה יותר פשוטים.  באמצעות רשת האינטרנט, אפשר להגיע להמון אתרי אינטרנט שמוכרים מוצרי חשמל כמו מגהצים ואת השוואת המחירים ניתן גם כן לבצע אונליין בצורה נוחה וקלה.

באתר “דיל הדילים”, תוכלו למצוא מגוון מגהצים בהם, מגהץ אדים, מגהץ קיטור ומגהץ קטן ונייד. אגב, אם אתם מתלבטים לגבי המגהץ המתאים לכם, נשמח לייעץ לכם. חייגו אלינו: 03-6161026 וניתן לכם את השירות הטוב ביותר.

המגהצים של “דיל הדילים”

מגהץ אדים עומד – משאירים את הבגדים תלויים על הקולב המיוחד שמקבלים עם המגהץ ומתחילים לגהץ. למגהץ יש מיכל מים ענק בגודל 2.8 ליטר. הוא מגיע עם מוט טלסקופי, מברשת לבד, תפס פלסטיק וכמובן קולב איכותי. על מנת לגהץ, אין צורך בקרש גיהוץ.

מגהץ קיטור עם קרש נשלף – פועל על טכנולוגיית קיטור ומגיע עם קרש גיהוץ נשלף. ניתן לבחור את צורת הגיהוץ, כלומר גיהוץ אנכי בעמידה או גיהוץ אופקי על הקרש. המגהץ הוא קומפקטי, מגיע עם מחולל לחץ עבודה של 4 בר וכמו כן עם מיכל מים גדול בגודל 1 ליטר. יש להשתמש במים מזוקקים בלבד, על מנת שלא תיווצר אבנית.

מגהץ מומלץ - מגהץ קיטור עם קרש נשלף

מגהץ אדים נייד – המגהץ המושלם לנסיעות ולשימוש ביתי. יש לו עוצמת אדים חזקה, הוא מתחמם תוך 30 שניות והוא קל לתפעול. הוא קטן, קומפקטי ועושה את העבודה.

stand steam - מגהץ אדים נייד

מגהץ קיטור או אדים – מה לרכוש?

ובכן, הכל תלוי במידת השימוש שלכם ובכמות הבגדים שיש לכם לגהץ. אם יש כמויות גדולות של בגדים, נמליץ לכם לרכוש מגהץ קיטור מקצועי וחזק. אם יש לכם כמויות קטנות של בגדים לגיהוץ, אז אתם יכולים להסתפק במגהץ אדים.

למה כדאי לכם לרכוש בחנות “דיל הדילים”?

אנחנו היבואן הרשמי בארץ של חברת Stand Steam. זוהי החברה של המגהצים שאנו מוכרים. מדובר על מגהצים איכותיים שנמכרים במחירים משתלמים ואטרקטיביים ביותר. על כל המגהצים, תקבלו שנת אחריות. את הרכישה תוכלו לבצע ישירות מאתר האינטרנט שלנו או שתוכלו להגיע אלינו ישירות לחנות. לפרטים נוספים, חייגו כעת: 03-6161026.

 

תפריט נגישות