שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

עוברים דירה? קראו את הרשימה שלנו הכוללת מוצרי חשמל הכרחיים לבית

אם בקרוב אתם עוברים לדירה חדשה, עליכם לתכנן מראש רשימה של דברים שאסור לכם לשכוח וכמו כן להתמקד ברכישת מוצרי חשמל בסיסיים והכרחיים לדירה. אם תכינו את הרשימה מבעוד מועד ולא תחכו עד לרגע האחרון, תוכלו להנות ממעבר חלק ומהיר. אז מהם מוצרי החשמל שכדאי שתזמינו או שכדאי שתצטיידו בהם?

מוצרי חשמל בסיסיים לבית

מוצרים שהינם הכרחיים ליומיום הם מקרר גדול ואיכותי (בדקו את הנפח של המקרר והמידות שלו), תנור אפייה (בדקו האם אתם רוצים לרכוש תנור אפייה משולב עם כיריים), מכונת כביסה (שימו לב שיש מכונת כביסה עם פתח עליון ועם פתח קדמי), מייבש כביסה (בדקו שיש לכם מקום בחדר הכביסה. כמו כן, במידה ורכשתם מכונת כביסה עם פתח קדמי, תוכלו לשים מעליה את מייבש הכביסה) ומגהץ (כיום, תוכלו לרכוש מגהץ אדים עומד או מגהץ קיטור המגיע עם קרש גיהוץ נשלף).

איפה קונים מגהץ אדים עומד

 

אלו מוצרים בסיסיים שיכולים לעזור לכם להיכנס לעניינים במהירות. מעבר לכך, יש גם מוצרי חשמל שתוכלו לרכוש למטבח בהם, קומקום חשמלי, טוסטר אובן, מיקסר ומיקרוגל. מבחינת מוצרי חשמל לסלון ובכלל לשעות הפנאי, אנו ממליצים על רכישת טלוויזיה איכותית ואילו מבחינת מוצרים שישדרגו לכם את איכות החיים ויקלו עליכם, אנו ממליצים על מדיח כלים, קולט אדים, שואב אבק וכו’.

רוכשים בצורה מושכלת

כשיש בידיכם את הרשימה המלאה, תוכלו לבצע השוואת מחירים. יש לבדוק את מחירי המוצרים באתרי האינטרנט וכמו כן בחנויות. אתם תופתעו לגלות שיש פערים גדולים של מחירים. אגב, תוכלו גם לבצע רכישה מרוכזת מספק אחד ואז לקבל הנחה גדולה יותר. בדקו שאתם מקבלים אחריות מלאה על המוצר ושהיא ניתנת על ידי היבואן הרשמי. בדקו שהמוצר חדש באריזה ואינו מחודש או מוחדש. יש לבדוק גם זמן אספקה של המוצרים, אם חשוב לכם שהמוצרים יגיעו בזמן מסוים.

שורה תחתונה

אנו מאחלים לכם מעבר מהנה לדירה החדשה. אנו בטוחים שמוצרי החשמל שהוזכרו לעיל, יעזרו לכם להתנהל בצורה הטובה ביותר. כמו כן, עם הזמן, תוכלו לרכוש מוצרי חשמל נוספים שהינם הכרחיים עבורכם (שכן בתור התחלה מספיק שיהיו לכם מוצרי חשמל בסיסיים). שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות