שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

עגלת קמפינג מתקפלת לנשיאת ציוד וחפצים כבדים

עגלת קמפינג וים היא עגלה שימושית וחשובה עבור כל המשפחה. איך תוכלו להנות ממנה ולהפיק יתרונות משמעותיים? המשיכו בקריאה ותגלו בעצמכם.

עגלת קמפינג מתקפלת – האם מדובר ביותר מסתם עגלה לים או לקמפינג?

כיום, עגלת קמפינג צריכה להיות בגדר מוצר חובה לכל אחד. השימוש בעגלה לא מתאים רק למשפחות אלא גם לזוגות ולרווקים ורווקות. למעשה, העגלה מתאימה לכל אחד. בזכות שימוש בעגלת קמפינג בעלות של כמה מאות שקלים, אפשר לסחוב ציוד וחפצים כבדים ללא הפעלה של מאמץ ויותר מזה, בקלות רבה תודות לידית משיכה ולגלגלים איכותיים שמאפשרים לעגלה לנוע בקלות על כל סוגי המשטחים.

עגלה לים – לענות על הצרכים של כולם

יוצא לכם יותר להגיע לים מאשר לצאת לטיולי קמפינג, אם כך העגלה תתאים לכם גם במקרה כזה. מדוע? כי הגלגלים של העגלה יכולים לסוע בקלות גם על משטחי אספלט וגם על משטחי החול שיש בדרך לים. תוכלו להעמיס בפעם אחת את כל האוכל והציוד לים ופשוט להשתמש בידית האחיזה ולהסיע את העגלה עד למקום בו בחרתם להתיישב.

עגלה לים ולקמפינג – איך לבחור את העגלה המתאימה?

באינטרנט וגם בחנויות, יש מגוון דגמים של עגלת קמפינג וים. מומלץ לבחור דגם שיש לו בד חזק ואיכותי וכמו כן יש לוודא את כושר הנשיאה של העגלה. בדרך כלל, העגלה נושאת עד 70 ק”ג. כמו כן, העגלה צריכה להיות מתקפלת וגוף העגלה צריך להיות מפלדת אל חלד, שמבטיחה את חוזק העגלה לאורך זמן.

עגלת קמפינג | עגלה לים | עגלת שטח

שימושים נוספים לעגלה

מלבד שימוש בעגלה עבור נשיאת ציוד לקמפינג או לים, ניתן גם להשתמש בה עבור נשיאת שקיות מהסופר לבית. כלומר, כאשר אתם מגיעים הביתה עם הקניות, תוכלו להביא את העגלה, לשים בה את כל הקניות ובפעם אחת להכניס אותן הביתה. ללא כל מאמץ פיזי ורק על ידי פעולה פשוטה של גרירת העגלה עם ידית האחיזה.

לרכוש עגלת קמפינג מתקפלת ב”דיל הדילים”

אם תרצו להתייעץ איתנו על המוצר, תוכלו להתקשר אלינו: 03-6161026 ונשמח לתת לכם פרטים מלאים על דגם העגלה שנמכר אצלנו. רכשתם אצלנו?
מגיע לכם לקבל שנת אחריות מלאה על העגלה.

תפריט נגישות