שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

עגלת משא מתקפלת בכל מחסן

לכל מחסן של סחורות, נכנסים או יוצאים מוצרים. אלו מוצרים שמגיעים מייצור בחו”ל או בארץ ולאחר מכן, משווקים לכל מיני נקודות שיווק ברחבי הארץ. אותם המוצרים, נמצאים במשטחים או בארגזים ואז מתבקש הצורך לשנע אותם ממקום אחד למקום אחר במחסן או ממקום מסוים במחסן לכלי רכב שיוביל אותם לנקודת היעד וכו’. על מנת לשנע את המוצרים בצורה יעילה ומהירה, יש להצטייד בעגלת משא מתקפלת. את המוצרים ניתן להעמיס על משטח העגלה ולהוביל אותם לאן שצריך. היופי הוא שעגלת משא היא מוצר קומפקטי שאינו תופס מקום והיא מתקפלת ונפתחת ולאחר שהסתיימה ההעברה, ניתן לסגור אותה ולשים אותה בצד.

עגלת משא מתקפלת בכל סופר

גם בסופרים הגדולים, יש צורך בעגלת משא. חשוב לבחור עגלת משא שתהיה עשויה מאלומיניום, שתתקפל וכמו כן שתתאים לכמה מצבים. יש עגלות משא המתאימות לנשיאת משקלים קלים, בינוניים וכבדים. לכל סופר, יש מספר עגלות משא. באמצעותן העובדים יכולים לשנע כל מיני מוצרים למדפים המתאימים. בגלל שבסופרים גדולים, יש שימוש תכוף לעגלות מסוג זה, עליהן להיות יציבות, חזקות והכי חשוב – עמידות לאורך זמן.

עגלת משא להובלות

חברות הובלה קטנות וגדולות, עושות שימוש בסוגים שונים של עגלות משא. למעשה, זוהי אחת הדרכים המצוינות להעברת מספר ארגזים במקביל. כך גם ההובלה לא לוקחת יותר מדי זמן. מעבר לכך, הארגזים מובלים על ידי אותן העגלות עד לבית של הלקוח והסבלים לא צריכים לסחוב אותם עד המדרגות או המעלית, שכן הם נעזרים בעגלה עצמה. אגב, בתחום של הובלת דירות, חשוב שתהיה עגלת משא חזקה עם יכולת נשיאה גבוהה.

רכישת עגלת משא

יש לרכוש עגלת משא מחברה אמינה ומוכרת. יש לוודא שמקבלים לפחות שנה אחריות על המוצר. אצלנו ב”דיל הדילים” תוכלו למצוא מגוון עגלות משא במחירים אטרקטיביים ביותר. יש ברשותנו עגלות עם משטחים רחבים ועם משטחים צרים וכמו כן עגלות המתאימות לכל מיני משקלים שונים. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת העגלה המתאימה לצרכים שלכם. מוזמנים להתקשר אלינו: 03-6161026. לצפייה בקטלוג עגלות המשא שלנו, הקליקו כאן.

 

 

 

תפריט נגישות