שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

עבודה על סולם בצורה בטיחותית

סביר להניח שלכל אחד מאיתנו מזדמן מדי פעם לעבוד על הסולם. זה יכול לקרות כאשר אנחנו רוצים להוציא חפץ מארון גבוה, להבריג נורה לגוף מנורה שנמצא בתקרה או אפילו שיש צורך לקדוח בקיר על מנת לתלות מדף. בעלי מקצוע רגילים לעבוד על סולם בצורה יומיומית, כאשר מדובר על המשתמש הביתי יכול להיות שהוא עשוי לעבוד על הסולם בצורה שאינה בטיחותית ועל כן הוא יכול לסכן את עצמו.

עבודות חשמל עושים רק באמצעות עבודה על סולם עץ

קחו בחשבון שכל עבודות שקשורה לחשמל, עליכם לעשות אך ורק על סולמות עשויים מעץ ומדוע? עץ אינו מוליך חשמל זאת בניגוד לחומר כמו אלומיניום (ממנו עשויים רוב הסולמות הנמכרים בשוק). חשוב מאוד לזכור את זה ולא רק למען הבטיחות של האדם שעובד על הסולם, אלא גם על מנת שלא נסכן את סביבתו.

לבחור סולם רלוונטי לעבודה

אם תבחרו בסולם שלא מתאים לסוג העבודה שאתם מבצעים, הרי שגם העבודה שלכם תהיה מסורבלת ומורכבת וגם תהיה מסוכנת. הכוונה היא שיש לדאוג שאתם משתמשים בסולם שיהיה בגובה (לדוגמה, סולם אלומיניום 6 מטר או סולם אלומיניום 3.2 מטר) ובזווית המתאימים לסוג העבודה שאתם עושים. כאן גם נציין שאם מדובר על שימוש בסולם שהינו בגובה של מעל 2 מטרים, אז יש לקרוא בעיון את תקנות הבטיחות. יש להקפיד לא לעבוד על הסולם, כאשר הגוף נשען מחוץ לסולם וכמו כן יש להבין מתי יש לעשות שימוש בסולם נשען ומתי לעשות שימוש בסולם בצורת A.

בחירת סביבה נקייה

חשוב מאוד לשמור על סביבה נקייה. עבודה בסביבה מלוכלכת, יכולה להיות מסוכנת ביותר. לדוגמה, אם אתם מתכננים לעבוד על סולם בסביבה של נגרייה, אז רצוי שיהיה לכם שואב אבק תעשייתי, בו תשתמשו על מנת לשאוב את הסביבה משבבי עץ, שיפריעו ליציבות הסולם.

על איזה עוד דברים כדאי להקפיד?

תו תקן – יש לבדוק שיש לסולם תו תקן בינלאומי או ישראלי. הדבר חשוב וקריטי לכל נושא הבטיחות.

עזרה – חשוב מאוד לא לעבוד על הסולם לבד. כלומר, רצוי שיהיה מישהו בסביבה. הוא יוכל לתמוך בסולם וגם לעזור לכם במקרה של נפילה (זה עשוי לקרות, גם אם שומרים על כל הנחיות הבטיחות).

בדיקות לסולם – מדי פעם, חשוב מאוד לבדוק את שלבי הסולם. לראות שהם לא שבורים או פגומים.

הסולמות של חברת Telescopic

ברשותנו מבחר גדול של סולמות בכל מיני גדלים. מוזמנים להתרשם מקטלוג הסולמות שלנו. חברתנו היא היבואן הרשמי של מותג Telescopic בארץ. אם תבחרו לקנות מאיתנו, תוכלו לרכוש סולמות אלומיניום איכותיים במבצעים משתלמים וגם לקבל אחריות לשנה על המוצרים.
נשמח לסייע לכם בבחירת הסולם המתאים עבורכם. חייגו אלינו: 03-6161026

 

סולם אלומיניום 6 מטר

 

תפריט נגישות