שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סטימר – גיהוץ בתליה

גם אתם מגהצים את הבגדים באמצעות תלייתם במקלחת/אמבטיה מתוך אמונה שהאדים יעשו את העבודה? הגיע הזמן שתתקדמו ותכירו את סטימר – המכשיר שמאפשר גיהוץ בתלייה תוך שניות בודדות, כך שזמן הגיהוץ מהיר פי 5 מכל אמצעי גיהוץ אחר שהכרתם.

בנוסף, מכיוון שלסטימר ראש ממתכת ולא מפלסטיק – הוא מתחמם ע”י האדים ומגהץ את הבגדים החל מהנגיעה הראשונה בצורה בטוחה ביותר, כך שאין סיכוי שתגרמו נזק כלשהו לבגדים. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות את המכשיר שיגרום לכם לשנות הרגלים.

היתרונות של הסטימר

לסטימר יש כמה יתרונות בולטים:

  1. התפעול שלו נחשב לנוח ולקל במיוחד והוא מוכן לעבודה במהירות (לרוב תוך שתי דקות בלבד), כך שכל שנדרש מכם לעשות הוא להפוך את הבגד, לכוון את חורי הסטימר כלפי מעלה, להחליק את הידית של הגיהוץ וזהו – הבגד מגוהץ לעילא ולעילא.
  2. התחזוקה בסיסית למדי וכל שאתם צריכים לעשות הוא פשוט – להפוך את הסטימר פעם בחודשיים, לרוקן אותו לגמרי, לשטוף במים מזוקקים (אם אתם רוצים לתרום לאיכות הסביבה אפשר ורצוי להשתמש במים במזגן) ולחזור על הפעולה עד שהוא נקי.
  3. הסטימר עשוי מאלומיניום יצוק ולכן שהוא צפוי לשרת אתכם בהצלחה שנים רבות.

לא רק בבית

הסטימר אמנם מצוין לגיהוץ בתלייה בבית, אבל אם אתם עובדים בתעשיית המלונאות או האופנה אתם פשוט חייבים אותו לעצמכם. למשל, שימוש בסטימר בבתי מלון מאפשר להעניק ללקוחות המקום גיהוץ יוקרתי ונעים יותר מהרגיל.

עם זאת, בתעשיית האופנה הסטימר הוא הכרח מסיבה אחת – כל הבגדים שמיובאים לארץ (וכיום מדובר ברוב הבגדים) מגיעים לפה כשהם מגוהצים ומקופלים. שימוש בסטימר מאפשר ליישר את סימני הקיפול ובכך לרענן את הבגד.

לכן, לא פלא שבסטימר משתמשים יבואני האופנה הגדולים לארץ לרבות קסטרו, אמריקן איגל, סטודיו פאשה, עונות, מנגו, רנואר, גאפ, סליו, גולברי, סאקס, גולף, פקטורי 54, פוראבר 21 ועוד רבים אחרים. היינו אומרים שהסטימר כבש את עולם האופנה בסערה, אבל יותר נכון להגיד שזה נעשה בקו ישר, עדין ומדויק. נסו והיווכחו בעצמכם.

 

 

 

תפריט נגישות