שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סטודנטים וגרים מחוץ לבית? אלו המוצרים שאתם צריכים להכיר ושכדאי שיהיו ברשותכם

הלימודים כבר בשיאם ואתם אולי עומדים כבר להישבר מהעומס של סוף הסמסטר, תקופת המבחנים בפתח וזה שאתם לא בבית שלכם לא בדיוק הופך את החיים שלכם לקלים. קבלו כמה טיפים למוצרים שאתם חייבים לקנות כדי קצת להרים את המצב רוח מחוץ לבית ההורים.

לגור אצל ההורים זה חלום לכל סטודנט, כך יש לכם גם מבשל, גם מנקה וגם אין לכם שום הוצאה על הדיור. כשאתם גרים לבד, אפילו על הנייר טואלט בשירותים אתם צריכים לשלם, מעבר לעלויות הדירה והאוכל. אבל החלטה זאת החלטה, ובתכל’ס כבר אין לכם כוח להישאר האפרוחים של אמא, אתם רוצים להזמין חברים וחברות, להרגיש אדונים של עצמכם, ולא בא לכם לישון על ספה נפתחת כשבחדר ליד נמצאים ההורים שלכם עם השאלות המביכות לבני ובנות הזוג המתחלפים.

נשמח לשתף אתכם במספר דברים שיהפכו את השהות שלכם מחוץ לבית ליותר כיפית:

מגהץ נייד – לא צריך להיראות כמו שלומפר אחרי כל מכונת כביסה, תחזיקו מגהץ נייד או מיני מגהץ מתחת למיטה ועל משטח ישר תעבירו פעם פעמיים בכיף שלכם על החולצה, כך תיראו טוב גם אם אמא לא כאן לידכם כדי לדאוג שהבגדים שלכם יהיו מדוגמים ובריח כלניות האביב.

stand steam - מגהץ אדים נייד

צ’יפסר טוב ואתם מסודרים – רוצים לאכול שניצל טוב? היום קל מאוד לקפוץ לכל סופר ולקנות נתחים של שניצל מתובל ופשוט להדליק את הצ’יפסר ולהניח בפנים את החזה עוף. לא צריך לשלם כל פעם 45 שקל בשביל קצת לאכול בשר.

טוסטר אובן קטן – רוצים לשמור על הבריאות? אפשר במקום צ’יפסר להשתמש הרבה בטוסטר אובן לאפייה, כך תוכלו להכין עופות, עוגיות בריאות וטעימות ולהכניס קצת אווירה חמימה לדירה.

נעלי בית – רוצים להרגיש בבית? תתייחסו לבית בהתאם, הניחו את הנעליים בכניסה ופנקו את עצמכם עם נעלי בית קבועים ומפנקים, המגניבים יקנו נעלי בית עם צורות מדליקות.

מקרר נייד ומכונת קפה – אחרי שכבר התפנקנו עם מגהץ נייד או מיני מגהץ הגיע הזמן לפנק את עצמנו באמת. מקרר קטן מתחת לצד המיטה, יהפוך את החוויה של לקחת חלב למכונת קפה לחווייתי באמת. כך תפנקו עד המיטה את מי שבאה או בא אליכם באמת, ולא תצטרכו לצאת מהחדר.

תפריט נגישות