שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולמות ניידים – אמצעי זהירות מתאימים למניעת נפילות

פגיעות חמורות, יכולות להתרחש כאשר נופלים מסולמות ניידים. על כן, יש להיות ערים לכל הסכנות האפשריות וכמו כן יש לנקוט באמצעי זהירות מתאימים. המשיכו בקריאה וגלו איזה פעולות מומלץ לעשות ומאיזה מומלץ להימנע, כאשר עובדים עם סולמות ניידים.

סולמות ניידים – מה כן רצוי לעשות?

-כמו בכל עבודה עם סולמות, חשוב מאוד לבדוק את הסולם. הכוונה היא לבדוק האם יש בו פגמים, האם הוא לא תקול וכו’. את הבדיקה הזאת, יש לעשות לפני כל שימוש בסולם וגם בגמר השימוש.

-הבחנתם בפגמים בסולם? אל תשתמשו בו בכלל. אם לא ניתן להחליף או לתקן את הסולם, רכשו סולם חדש. כיום, ניתן לרכוש סולמות במחירים אטרקטיביים במיוחד ולהנות מהם לאורך זמן.

-הרחיקו את הסולם מכבלי חשמל.

-אם הדבר אפשרי, עליכם לקשור את הסולם לנקודת ההשענה וכמו כן לאבטח את חלקו התחתון וכל זאת על מנת למנוע מצב של החלקה.

-אם אתם משתמשים בסולם במעבר או בכניסה, עליכם להציב סימוני אזהרה וכמו כן מחסומים

-לפני שאתם מטפסים על הסולם, בדקו שסוליות הנעליים שלכם אינן בוציות או חלקלקות. מעבר לכך, עליכם להימנע מלטפס על הסולם, כאשר סוליות הנעליים שלכם רטובות. הקפידו לטפס עם נעליים שהינן במצב טוב. אגב, ההמלצה הכי טובה היא להשתמש בנעלי עבודה.

-כאשר אתם עולים או יורדים בסולם, עליכם לעשות זאת כאשר הפנים שלכם מופנות לכיוון הסולם.

-מקמו את הסולם אך ורק על קרקע מוצקה. בדקו שיש לסולם רגליות שימנעו החלקה. במידה ואין, בקשו עזרה מאדם נוסף וזה ידאג להחזיק את הסולם.

סולמות ניידים – מה לא רצוי לעשות?

-אל תשתמשו בסולם במצב אופקי כפיגום, כמעקה או מסלול הליכה. הדבר לא בטיחותי בכלל ועשוי להוביל לנפילות.

-כאשר אתם ניצבים על הסולם, אל תישאו ציוד וכלים בידיים. עליכם להרים את החפצים כלפי מעלה תוך שימוש בחבל או לחבר אותם לחגורת העבודה שלכם.

-אל תשתמשו בכיסא או ארגז לצורך של תמיכה בסולם.

-אם יש מדרגות קבועות או פיגו, אל תשתמשו בסולם נייד.

סולמות Telescopic של “דיל הדילים”

באתר שלנו, תוכלו לצפות במגוון דגמים של סולמות. אלו סולמות כפולים וסולמות בודדים. ההבדל ביניהם נעוץ בכך שאם תרכשו סולמות כפולים, תהנו משני מצבי עבודה: עבודה כאשר הסולם נשען על הקיר ועבודה כאשר הסולם נמצא במצב A. כל הסולמות עשויים אלומיניום ובעלי תו תקן בינלאומי.

נשמח לתת לכם ייעוץ ללא כל התחייבות בטלפון: 03-6161026. ניתן גם להגיע אלינו ישירות לחנות “דיל הדילים” הנמצאת ברחוב סוקולוב 21, רמת השרון.

תפריט נגישות