שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולמות – כלי עבודה בסיסי שמומלץ שיהיה בכל בית

סולמות הם כלי עבודה חשוב לא רק לבעלי מקצוע אלא גם לאנשים שרוצים לבצע כל מיני פעולות בגובה בביתם הפרטי. ישנם סוגים רבים ושונים של סולמות ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. הסוגים הנפוצים הם סולם יחיד (ניתן להאריך אותו ולהשעין על קיר) וסולם כפול (ניתן להשתמש בו ב-2 צורות: נשען על הקיר או מצב A).

טיפים לבחירת סולם

יש לבדוק את כל אלה, בטרם רכישת הסולם:

-בדקו שלסולם שאתם מתכוונים לרכוש, יש תו תקן בינלאומי או ישראלי.

-בדקו מאיזה חומר הסולם עשוי. יש עדיפות לסולם שעשוי מאלומיניום.

-בדקו מהו משקל הסולם ומהו הגובה שלו במצב מקופל (כך לא תהיה לכם בעיה לאחסן אותו בתא המטען של הרכב, במחסן או ארון ייעודי).

-בדקו האם יש אחריות על הסולם. בדרך כלל, צריכה להיות אחריות של שנה לפחות.

-אם יש דגם של סולם שאתם מעוניינים לרכוש אותו, עשו השוואת מחירים. יכול להיות שבאתרי אינטרנט המתמחים במכירת סולמות, תוכלו למצוא את אותו הדגם במחיר נמוך יותר מאשר בחנויות.

איך עובדים על סולם בצורה בטיחותית?

חשוב לעבוד על סולמות בצורה בטוחה. להלן ההמלצות שלנו:

– וודאו תמיד שבסיס הסולם שלכם נמצא על משטח יציב וישר לפני הטיפוס.

– וודאו שהמשקל שלכם תמיד מרוכז על הסולם ושאתם לא נשענים יותר מדי על צד אחד או אחר.

– השתמשו תמיד בשתי ידיים בעת עלייה או ירידה בסולם.

– לעולם אל תטפסו במעלה או במורד סולם עם משהו בידיים שלכם.

-כאשר אתם משתמשים בסולם, מומלץ שיהיה אדם נוסף באזור.

-חשוב לבדוק את הסולם כל הזמן ולוודא שאין פגמים וכמו כן לוודא שהוא יציב ובטוח. אם אתם חושבים שהסולם אולי לא במצב טוב, אל תשתמשו בו (פנו ליצרן ובדקו אם אפשר לתקן אותו או רכשו סולם חדש).

חידושים בעולם הסולמות: סולם טלסקופי חשמלי לעליית גג

יש לכם עליית גג בבית ואתם לא רוצים להתקין מדרגות קבועות, אבל כן מעוניינים בפתרון שיעזור לכם להגיע למעלה? נמליץ לכם על רכישה של סולם חשמלי לעליית גג. תוכלו להפעילו בקלות באמצעות שלט ייעודי. הסולם הוא סולם יחיד הנפתח לגודל של 3.2 מטר. הסולם מגיע עם דלת ומסגרת. כמו כן, הוא יציב ובטיחותי לשימוש. כך באמצעות הסולם, תוכלו לטפס לעליית הגג בקלות. כאשר אתם לא צריכים את הסולם, הוא יתקפל מעלה ולא יתפוס לכם מקום בחלל.

סולם חשמלי לעליית גג

סולמות יחידים וסולמות כפולים של “דיל הדילים”

אצלנו באתר, תוכלו למצוא מגוון גדול של סולמות בכל מיני גדלים ולכל מיני שימושים (לדוגמה, סולם חשמלי לעליית גג). אם אתם לא בטוח לגבי הגודל המתאים, תמיד תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שישמח לתת לכם שירות ולעזור לכם לבחור את הסולם המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

תפריט נגישות