שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולמות טלסקופיים לשירותי ניקיון

סולמות טלסקופיים הפכו לכלי חיוני לשירותי ניקיון, וחוללו מהפכה בדרך שבה אנשי מקצוע ניגשים למשימות שלהם. עם העיצוב הרב-תכליתי והגודל הקומפקטי שלהם, סולמות טלסקופיים מציעים יתרונות רבים שהופכים אותם למוצר חובה עבור כל חברת ניקיון.

בראש ובראשונה, סולמות טלסקופיים מספקים נוחות וניידות. בניגוד לסולמות המסורתיים, שיכולים להיות מגושמים ומאתגרים להובלה, סולמות טלסקופיים הם קלים וקומפקטיים.
זה הופך אותם קלים לנשיאה ולהובלה מאתר עבודה אחד למשנהו. בין אם מדובר בניקוי חלונות, פינוי מרזבים או הגעה למדפים גבוהים, סולמות אלו ניתנים להתאמה בקלות לגובה הרצוי והם מאפשרים לאנשי הניקיון לעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית.

כמו כן, סולמות טלסקופיים מתוכננים מתוך מחשבה על בטיחות. הם בנויים מחומרים יציבים ומצוידים בשלבים מונעי החלקה ומנגנוני אבטחה מתקדמים, המבטיחים את בטיחותם של אנשי הניקיון בזמן שהם עובדים בגובה. בנוסף, סולמות אלו נועדו לספק יציבות ותמיכה וכך להפחית את הסיכון לתאונות ופציעות. זה חיוני במיוחד כאשר עובדים על משטחים לא אחידים או בחללים סגורים שבהם סולמות מסורתיים עשויים שלא להיות יציבים.

אילו תכונות עליכם לחפש בסולם טלסקופי?

בעת בחירת סולם טלסקופי, יש לקחת בחשבון מספר מאפיינים חשובים. ראשית, חשוב לחפש סולם העשוי מחומרים איכותיים כמו אלומיניום למשל. חומר זה הוא קל, עמיד וחזק.

תכונה נוספת שיש לקחת בחשבון היא קיבולת המשקל של הסולם הטלסקופי. חשוב לבחור בסולם שיוכל לתמוך במשקל הן של איש הניקיון והן בציוד שלו. לרוב הסולמות הטלסקופיים יש יכולת משקל הנעה בין 100 עד 150 קילוגרמים.  אז הקפידו לבחור אחד שעונה על הצרכים הספציפיים שלכם.

יתר על כן, שימו לב לטווח הגובה המתכוונן של הסולם. משימות ניקיון שונות עשויות לדרוש גבהים שונים, ולכן כדאי לבחור בסולם המציע מגוון רחב של התאמות גובה.

לבסוף, שימו לב גם לתכונות הבטיחות המשולבות בסולם הטלסקופי. חפשו תכונות כגון מנגנוני אבטחה, מנגנוני נעילה. תכונות אלו לא רק משפרות את הבטיחות אלא גם מספקות שקט נפשי לכל מי שמשתמש בסולם. בנוסף, סולמות עם רגלי גומי או רפידות אחיזה מציעים יציבות מוגברת על משטחים שונים, ומפחיתים את הסיכון להחלקה או החלקה.

שורה תחתונה

לסיכום, סולמות טלסקופיים הם כלי עבודה הכרחי לכל מי שמספק שירותי ניקיון. רכשו עוד היום את הסולם הטלסקופי המתאים לצרכים שלכם. מוזמנים להמשיך לגלוש באתר שלנו ולצפות במגוון דגמים של סולמות במחירים אטרקטיביים במיוחד. הדגמים שלנו כוללים סולמות כפולים וסולמות יחידים. ההבדל ביניהם קשור לצורת הפתיחה של הסולם. סולם כפול נפתח ל-2 צורות בהן, צורת A שיש להעמיד את הסולם על משטח ישר וצורה נוספת היא שניתן להשעין את הסולם על הקיר. כמו כן, הסולמות יכולים להגיע לגבהים שונים. אצלנו באתר, תוכלו למצוא סולמות הנפתחים ל-3.2 מטרים, 5 מטרים, 6.2 מטרים ועוד.

סולם אולטרה פרימיום 3.4 מטרים

 

תפריט נגישות