שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולם מתקפל לעליית גג או גרם מדרגות קבוע – באיזה שיקולים כדאי להתחשב?

אם כל פעם אתם מוצאים את עצמכם מסתבכים בכל הקשור להגעה לעליית הגג שלכם ובכן, קחו בחשבון שעל מנת לפתור את הבעיה עומדות בפניכם שתי אופציות בהן, התקנת סולם ייעודי לעליית גג או גרם מדרגות קבוע. יש לשקול היטב את שתי האופציות האלו ולראות מה יותר מתאים. אם מדובר על גרם מדרגות קבוע, אז הוא מורכב ממתכת, עץ או אבן ויש לשלב לו מעקה מתאים.
מנגד, סולם מתקפל לעליית גג, לא תופס מקום כמו גרם המדרגות וניתן לשלוף אותו רק כשצריך להגיע לעליית הגג. מחירו של הסולם הוא גם זול משמעותית מעלות של גרם מדרגות. מדובר על מוצר באיכות גבוהה והמחיר שלו הוא הוגן למדי.

תדירות ומטרות השימוש בעליית הגג

עליכם להתחשב בשני הפרמטרים האלה, כי הם אלו שישפיעו על הבחירה בין גרם מדרגות לסולם מתקפל. בואו ננסה לחשוב יחד, אם עליית הגג שלכם משמשת לאחסון של כל מיני פריטים שאתם צריכים אותם רק פעם בכמה ימים או אפילו חודשים, אז יוצא מכך שהעלייה לגג והירידה מבוצעים בתדירות הנחשבת לנמוכה יחסית ואז כמובן שהבחירה תהיה במוצר כמו סולם מתקפל לעליית גג. מצד שני, אם יוצא לכם להשתמש בעליית הגג יומיום או בתדירות גבוהה יחסית, אז כדאי לחשוב על התקנה של גרם מדרגות קבוע.

להתחשב בגודל החלל

עוד דבר שיעזור לכם בהחלטה הוא גודל החלל שיש לכם מתחת לעליית הגג. לדוגמה, אם עליית הגג שלכם ממוקמת מעל מסדרון או מבואה של חדרים, אז קחו בחשבון שגרם מדרגות יתפוס המון מקום וחבל. על כן, במצב כזה, הבחירה דווקא צריכה להיות בסולם מתקפל. היופי הוא שבגלל שהסולם מתקפל, הוא נסתר ועל כן, לא תופס מקום רב בחלל שנמצא מתחת לעליית הגג.

עליית הגג שלכם משמשת לשימוש מסחרי?

אם אתם מאחסנים סחורות בעליית הגג וצריכים לגשת לאותן סחורות בתדירות גבוהה יחסית, אז ההמלצה היא לשקול גרם מדרגות קבוע. בכל מקרה, גם אם החלטתם בסופו של דבר להוזיל עלויות ולהתקין סולם, עליכם לבחור סולם איכותי, שיתאים לעליית הגג.

סולם לעליית גג של “דיל הדילים”

הסולם שלנו ממותג Telescopic הוא חזק, יציב ובטיחותי. עשוי אלומיניום וטלסקופי. נפתח לגודל 3.2 מטר ועם מנגנון חזק ואמין שמבטיח את יציבות הסולם.

מפרט טכני של סולם לעליית גג:

מידות הסולם: רוחב 53 ס”מ, אורך: 90 ס”מ
גובה מסגרת קיבוע: 20 ס”מ
ניתן לקבע בכל גובה עד 3.2 (הפתיחה יכולה להיעצר כל 30 ס”מ)
משקל: 12 ק”ג
שנה אחריות
תו תקן בינלאומי

תפריט נגישות