שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולם טלסקופי בודד או כפול – מה ההבדלים ולמה חשוב לשים לב כשמחליטים לרכוש סולם טלסקופי?

סולם הוא אחד מכלי העבודה השימושיים ביותר, לא רק בקרב בעלי מקצוע אלא גם אצל אנשים פרטיים. למעשה, בזכות הסולם אנו יכולים לעשות כל עבודה הדורשת מאיתנו עליה לגובה. דוגמאות לעבודות כאלה הן: עבודות של החלפת נורה במנורה התלויה בגובה, תיקון רעפים בגג, צביעה של קירות גבוהים וכמו כן עבודות של בעלי מקצוע הקשורות לשיפוצים. כאן גם חשוב לציין, שלא כל סולם מתאים לכל עבודה. בשוק, יש דגמים רבים של סולמות וכמו כן יש מגוון רחב ביותר.

איזה סוגים של סולמות מוצעים כיום בחנויות?

סולם ביתי – מדובר על סולם מתקפל, שיש לו מדרגה רחבה בשלב האחרון שלו. עם סולם כזה, ניתן לעבוד בבטיחות ובנוחות. כאשר בוחרים סולם ביתי, העדיפות היא לרכוש סולם אלומיניום. מדובר על סולם עם תחזוקה מינימלית בלבד, המחזיק לאורך שנים רבות.

סולם טלסקופי מתקפל מקצועי – להבדיל מסולם ביתי, כאן מדובר על סולם מקצועי. גם סולם זה נחשב לבטיחותי וניתן להזמין אותו כסולם בודד או כסולם כפול. סולם כזה מגיע עם הארכה לגבהים שונים, בהתאם לגובה של העבודה הנדרשת.

סולם נשען – מדובר על סולם מוכר, שנמצא בשוק כבר שנים רבות. זהו סולם יחיד, אותו משעינים על גבי קיר. כמובן שבזמן שימוש בסולם, יש לקחת אדם נוסף שיאבטח אותו וכך תהיה בטיחות מקסימלית לאדם הנמצא על הסולם. גם סולם נשען יכול להיות טלסקופי וניתן להאריך אותו לגובה הרצוי.

סולם ג’ – מדובר על סולם המשלב את הבטיחות של הסולם המתקפל וכמו כן את הנוחות של העבודה, המבוצעת בסמוך לקיר בסולם נשען. הסולם הזה מגיע בצורת האות ג’. יש לו משענת רגל כמו בסולם המתקפל אך הסולם עצמו ממשיך לגובה רב יותר מהגובה של נקודת החיבור של המשענת.

רכישת סולם – מהחנות או האינטרנט

חשוב מאוד לבדוק שהחברה שממנה רוכשים את הסולם, היא חברה אמינה ומקצועית בתחום כלי העבודה. רצוי לעשות השוואת מחירים בין המחירים הקיימים בחנויות לבין המחירים הקיימים באינטרנט. לעיתים, עשויים לגלות הבדלים משמעותיים. מעבר לכך, יש לבדוק שניתנת אחריות של לפחות שנה על הסולם ושיש המלצות על החנות ממנה רוכשים את הסולם.

לרכוש מדיל הדילים

אם תרצו לקבל ייעוץ בחינם לגבי הסולם המתאים לכם, אתם מוזמנים להתקשר אלינו: 03-6161026. הנציגים שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הרלוונטי על הסולמות האיכותיים שלנו.

 

תפריט נגישות