שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולם אלומיניום טלסקופי – מדריך קנייה ושימוש

סולם הוא אמצעי עזר לא רק לבעלי מקצוע, אלא גם למשתמשים הביתיים. משום כך, כיום אפשר למצוא אותו כמעט בכל בית. מדובר על אחד מכלי העבודה הפופולאריים ביותר שיש. כמו כן, תודות לטווח המחירים הרחב של הסולמות, גם ההוצאה אינה גדולה ומשמעותית.

סולם אלומיניום טלסקופי יכול לשמש לכל מיני מטרות וכיום יש מגוון סולמות בכל מיני דגמים. אז איך מומלץ לבחור את הסולם המתאים? ואיך כדאי להשתמש בו?

על כל אלה ועוד נרחיב בכתבה הבאה.

לפני שמגיעים לחנות, חשבו מה הצורך שלכם

על מנת שתוכלו למצוא את הסולם שהכי מתאים עבורכם, הגדירו את המטרה או המטרות שלכם. ככל שתדייקו במטרות, כך יהיה לכם הרבה יותר פשוט למצוא את הסולם המתאים עבורכם.
לדוגמה, אם המטרה היא להגיע למדפים וארונות גבוהים, יכול להיות שיספיק לכם סולם שיש לו שלושה עד חמישה שלבים. מנגד, אם המטרה היא לגזום את ענפי העצים או לעלות לגג, אז תצטרכו סולם עם לפחות 10 שלבים. כמו כן, חשבו על צורת הפתיחה של הסולם. האם סולם יחיד שיהיה אפשר להשעין על הקיר בלבד או סולם כפול, שיאפשר גם השענה על הקיר וגם פתיחה למצב A והצבה על משטח.

אתרו דגמים מומלצים של סולמות

לאחר שהגדרתם את המטרות מהסולם, תוכלו להמשיך לאיתור דגמי הסולמות המתאימים.
בדקו את ההיצע שיש לא רק בחנויות, אלא גם באתרי מכירה ברשת. סמנו לכם דגמים רלוונטיים. מומלץ גם לשאול קולגות וחברים לגבי דגמים מומלצים. שימו לב על חומרי הגלם מהם מיוצרים הסולמות וכמו כן בדקו האם הם עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים. אם אתם עדיין מרגישים מבולבלים ולא בטוחים לגבי הדגמים שמצאתם, תמיד תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע בחנות ממנה אתם רוכשים את הסולם או איש מקצוע מאתר המכירה.

הצעות מחיר והחלטה סופית

כעת שיש לכם דגם מומלץ של סולם, תוכלו לבקש הצעות מחיר מכמה משווקים שונים. בדקו את ההצעה האטרקטיבית ביותר. שימו לב שאכן מדובר על אותו דגם של סולם.

טיפים לשימוש בטיחותי בסולם

לצערנו, מדי יום אנו שומעים על תאונות עבודה הקשורות לנפילה מגובה. אחת הסיבות המרכזיות לתאונות הללו, היא שימוש לא נכון בסולם או שימוש בסולם שאינו מתאים. על כן, אספנו לכם כמה טיפים שכדאי ליישם, כאשר עובדים עם הסולם:

-במידה ואתם מבצעים עבודות חשמל, הסולם שיתאים הוא סולם מעץ ולא סולם שעשוי מתכת.
העץ הוא חומר מבודד ועל כן אין סכנת התחשמלות.

-לפני שאתם עושים שימוש בסולם, וודאו שהסולם תקין ואין שלבים שבורים או רעועים.

-על פי התקן, מומלץ שלא להעמיס על הסולם יותר מ-150 קילוגרמים.

-כאשר מטפסים על הסולם, יש לאחוז בו בשתי הידיים.

סולם פרימיום כפול

תפריט נגישות