שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סודות גיהוץ למראה אלגנטי ומטופח

אין ספק שכאשר מגהצים את הבגד ולא משנה באיזה בגד מדובר, הגיהוץ מעניק מראה חדש וכמו כן מעניק תחושת ערך עצמי לאדם שלובש אותו. כיום, אפשר למצוא מגוון גדול של מגהצי אדים ומגהצי קיטור במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד. נבהיר שגם באמצעות מגהץ פשוט, אפשר בהחלט להגיע לתוצאות מצוינות וכל שיש לעשות הוא לדעת באיזה נקודות יש להתמקד ולהקדיש להן יותר תשומת לב.

עוד לפני שתיגשו למלאכת הגיהוץ, מומלץ מאוד שתשימו לב לנקודות הבאות שאנחנו מבטיחים לכם, שהן אלה שיהפכו את מלאכת הגיהוץ לפשוטה ונוחה יותר. לדוגמה, אם תקפידו לתלות את הבגדים בצורה מסודרת על מתקן הייבוש, הרי שתוכלו להימנע מהרבה קשיים בגיהוץ. כמו כן, אם אתם עושים שימוש במייבש כביסה, עשו לכם הרגל והוציאו את הכביסה מייד כאשר המייבש מסיים את הפעולה והניחו את הבגדים בצורה מסודרת. אגב, אם תשאירו את הבגדים במייבש, מה שיקרה הוא שהלחות תגרום להם לקמטים והדבר יקשה עליכם כאשר תגהצו אותם.

כמו כן, אם יש פריטים שמיועדים לגיהוץ, מומלץ שלא לבצע סחיטה מלאה אלא סחיטה קלה בלבד.  במקרה ששכחתם את הפריטים במייבש הכביסה, תוכלו לרכך את הקמטים באמצעות הכנסתם שוב אל מייבש הכביסה וזאת בצורף מגבת רטובה והפעלת המייבש ל-10 דקות.

כמה מילים על זירוז פעולת הגיהוץ

על מנת לזרז את הגיהוץ, עשו לכם הרגל והניחו מתחת לריפוד של קרש הגיהוץ נייר אלומיניום. מה שיקרה הוא שנייר האלומיניום יחזיר את חום המגהץ וכך יגרום לזירוז פעולת הגיהוץ.

כמה מילים על גיהוץ ונסיעות וטיולים

מומלץ מאוד לקחת בגדים שלא דורשים ניקוי יבש או גיהוץ. מה שכן, אם בכל זאת החלטתם לקחת בגדים כאלה, אין צורך שתיקחו איתכם גם מגהץ. ברוב בתי המלון וגם בצימרים, תוכלו לקבל מגהץ לשימוש אישי. אגב, אם בכל זאת אתם מתעקשים לקחת מגהץ אישי משלכם, תוכלו לרכוש מגהץ אדים נייד. הוא קומפקטי, עוצמתי ומתאים במיוחד לנסיעות וטיולים.

כמה מילים על גיהוץ פריטים מאריג קשה

את הפריטים הללו, אפשר לגהץ בקלות ואיך? באמצעות הנחתם למשך שעתיים בתא ההקפאה של המקרר. נסו את הטיפ הזה ואנחנו בטוחים שתודו לנו. לאחר שתוציאו את הבגדים מתא ההקפאה, אתם כבר תראו שפעולת הגיהוץ תהיה נוחה, פשוטה וזריזה.

גיהוץ ויציבה נכונה

כאשר אתם מגהצים, יש להקפיד על יציבה נכונה. כך תוכלו למנוע הפעלת לחץ על הגב התחתון. אגב, התנוחה המומלצת היא רגל אחת ישרה ורגל שנייה מכופפת ומוצבת על שרפרף נמוך.

כמה טיפים לסיום…

להלן טיפים נוספים שיעזרו לכם לצלוח את מלאכת הגיהוץ בקלות:

-לפני שאתם מתחילים לגהץ, מומלץ שתסתכלו על מד הטמפ’ שבמגהץ. כך תוכלו למנוע מצב של חריכת הבגדים. כוונו את מד הטמפ’ בהתאם להוראות שמופיעות על תווית הבגד שאתם מגהצים.

-על מנת שתוכלו לחסוך באנרגיה, תוכלו לנצל את זמן ההתחממות של המגהץ עבור גיהוץ של פריטים שנדרשת להם דרגת חום נמוכה.

-כאשר סיימתם למלא את מיכל מגהץ האדים במים, עליכם להמתין עד שהמגהץ יגיע שוב לטמפ’ אותה כיוונתם קודם. אגב, במידה ולא תעשו זאת, יכול להיות שיצאו מים מהמגהץ והם ישאירו סימנים על הבגדים.

-במידה והבגד שאתם מגהצים קיבל חום משום שגיהצתם בטמפ’ גבוהה מדי, כל שתצטרכו לעשות הוא לשפשף את אזור הכתם בבד נקי שטבלתם במעט חומץ.

מגהץ אדים עומד

תפריט נגישות