שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

ניקוי חלונות בגובה באמצעות סולמות

יש המון דרכים לנקות חלונות של מבנים מסחריים ומבנים פרטיים. בחלק מהמקרים, בגלל שמדובר על חלונות שממוקמים בגובה רב, יש להשתמש בשיטות הכוללות, גלישת סנפלינג, פיגומים, במות וסלי הרמה וכו’. מה שכן, אם מדובר על חלונות שממוקמים בגובה של עד 6 מטרים, אז אפשר להיעזר בסולם. כמו בכל השיטות שהוזכרו לעיל, יש לעבוד בצורה בטיחותית ורצוי שלא לבצע את העבודה לבד, אלא לעבוד בצוות. כלומר, מומלץ שיהיה עוד אדם בסביבה שידאג לבטיחות.

אז איך זה עובד?

כיום, תוכלו לרכוש סולמות בודדים או כפולים בכל מיני מידות. ההמלצה היא לרכוש סולם שיכול להיפתח לגובה של לפחות 6 מטרים ויותר ולא לרכוש סולם סטנדרטי שנפתח לגובה של 3 עד 4 מטרים ומדוע? כי סולם טלסקופי 6 מטר יהיה הרבה יותר שימושי עבורכם. תוכלו להשתמש בו לא רק  על מנת לנקות את החלונות שנמצאים בגובה רב, אלא גם על מנת לבצע פעולות נוספות כמו לדוגמה, לעלות לגג, לבצע תיקונים בתקרה וכו’. אגב, מדובר על סולם טלסקופי מתכוונן, כלומר אתם תבחרו עד כמה להאריך את מפרק הסולם.

סולם טלסקופי

יתרונות של ניקוי חלונות בגובה עם סולם

יש מספר יתרונות בהם:

נגישות – הסולם הוא כלי עבודה יעיל ומצוין והוא נמצא אצל המשתמש הביתי וגם אצל בעלי מקצוע. כאשר מדובר על ניקוי חלונות, הסולם מאפשר נגישות גדולה ועל כן הניקוי מבוצע בצורה הטובה והיעילה ביותר.

כלי עבודה שמחירו אטרקטיבי – מדובר על כלי עבודה שעלותו מסתכמת בכמה מאות עד אלפי שקלים. הכל תלוי כמובן בגודל הסולם שתבחרו לרכוש.

שימוש מגוון – בסולם ניתן להשתמש למגוון גדול של פעולות ולא רק לפעולה של ניקוי חלונות בגובה.

הסולמות של דיל הדילים

אצלנו בחנות “דיל הדילים” הנמצאת ברחוב נתיבות 11 הרצליה, תוכלו לרכוש מגוון סולמות טלסקופיים. הסולמות עשויים מאלומיניום איכותי והם קומפקטיים. אנו ממליצים לכם לצפות בקטלוג סולמות בודדים ו- קטלוג סולמות כפולים. ההבדלים בין סולמות בודדים לסולמות כפולים נעוץ באופן פתיחת הסולם. סולם בודד תוכלו להשעין על הקיר (זהו מצב הפתיחה היחיד שלו) ואילו סולם כפול תוכלו גם להשעין על הקיר וגם לפתוח במצב A . בחרו את הגודל הרצוי לכם ובצעו רכישה מאובטחת ונוחה דרך האתר או באמצעות הטלפון: 03-6161026

על כל הסולמות תקבלו שנה אחריות. במידה ואתם רוצים להתייעץ לגבי אחד הסולמות, אנו מזמינים אתכם לצור איתנו קשר ללא כל התחייבות מצידכם. נשמח לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.

תפריט נגישות