שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מתכננים לרכוש עגלת משא? קראו את הכתבה הבאה

עגלת משא יכולה להקל על כולנו. היא משמשת לא רק את הלקוח הפרטי, אלא גם את הלקוח העסקי. למעשה, ניתן להשתמש בה על מנת להעביר חפצים ממקום למקום ביעילות מרובה וכמובן בקלות. אפשר לראות שמשתמשים בעגלות משא בבתי מלון, בתי אבות, במפעלי תעשייה וכמו כן מי שגם עושה בה שימוש גדול הם בעלי המקצוע שעוסקים בהובלה והתקנה.

יש מגוון גדול של עגלות משא ולפני שמחליטים לרכוש אחת, מומלץ מאוד שהבחירה תעשה בצורה נבונה. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקבל קצת יותר מושג על עגלות המשא שיש בשוק.

הכתבה בשיתוף עם חנות דיל הדילים המוכרת עגלות משא איכותיות וטובות.

כמה מילים על החומר ממנו עשויה עגלת המשא

מומלץ לרכוש עגלת משא שתהיה עשויה חומרים איכותיים וגם חזקים וכאלה שעמידים ואינם מחלידים או מתעוותים עם הזמן. כיום, יש עגלות משא המיוצרות מחומרים כמו: אלומיניום, נירוסטה, פלסטיק וברזל.

עגלות משא מאלומיניום הן בעלות משקל נמוך יחסית וזאת תודות למתכת האלומיניום וכמו כן אינן מחלידות. הן גם בעלות כושר נשיאה גבוה, לפחות עד 250 קילוגרמים.

עגלות משא מנירוסטה הן עגלות שמיוצרות ממתכת אל חלד שיש לה מראה כסוף בוהק. מדובר על עגלות חזקות, לא מחלידות וכמו כן בעלות כושר נשיאה גבוה במיוחד.

עגלות משא מפלסטיק הן עגלות שעמידות מאוד בפני מכות וחבלות וזאת תודות למבנה הגמיש של הפלסטיק. כמו כן, ניתן להזמין אותם בכל מיני צבעים ולייעד אותם למטרות הנדרשות.

עגלות משא מברזל הן העגלות החזקות ביותר והן גם מגיעות עם כושר נשיאה גבוה ביותר. כלומר, ניתן להשתמש בהן על מנת להעביר משקלים כבדים מאוד. החיסרון שלהן הוא בכך שהברזל הוא חומר שאינו עמיד בפני חלודה.

כמה מילים על סוגי עגלות משא

עגלות משא משמשות עבור צרכים מסוימים. סביר להניח שבכל בית עסק, מפעל, או מבנה ציבור, יהיה אפשר למצוא סוגים שונים של עגלות שכן כל אחד מהן מיועדת עבור משימה אחרת. להלן הסוגים:

-עגלות משטח – מדובר על עגלות משא המגיעות עם משטח. אפשר להניח עליהן חפצים שיש להם פאות שטוחות. לדוגמה, ארגזים. כיום יש עגלות כאלה המגיעות עם משטח שאותו ניתן לקפל וכך נחסך מקום באחסון העגלה.

-עגלות הידראוליות – הן מגיעות עם 2 שיניים, ממש בדומה למלגזה וניתן לתפעל אותן על ידי מנגנון הידראולי. משתמשים בהם לצורך הרמה של משטחי עץ, כונניות ועוד. תודות למנגנון ניתן להעלות ולהוריד את הדברים המונחים עליהם בקלות וללא כל מאמץ.

-עגלות כלוב – אלו עגלות בעלות נפח אנכי. אותו נפח, נוצר על ידי “כלוב” שעשוי מנירוסטה או מתכת. הכלוב מונע את נפילת החפצים מהעגלה.

עגלות משא שאפשר למצוא בחנות “דיל הדילים”

להלן העגלות שתוכלו למצוא אצלנו בחנות:

עגלת קניות – עגלה המתאימה לסופר/לשוק ועם כושר נשיאה של עד 50 קילוגרמים. אפשר לעלות איתה בקלות מדרגות וגם מדרכות. העגלה מגיעה עם 8 גלגלים חזקים ואיכותיים. במקום לסחוב את השקיות מהסופר/שוק, תוכלו לשים אותן ישירות בעגלה ולנוע אותה בקלות וללא כל מאמץ.

עגלת משא מתקפלת – בעלת יכולת נשיאה של עד 150 קילוגרמים. עשויה מאלומיניום וניתנת לאחסון גם בתא המטען של הרכב. מתאימה להעברת פריטים שונים, קרטונים, ציוד ועוד.

עגלת manster – בעלת כושר נשיאה של עד 250 קילוגרמים. עגלה שינוע רב שימושית. מיועדת בעיקר להעברה של פריטים כבדים.

-עגלות משא נוספות, תוכלו למצוא בעמוד הבא: https://www.dilhadilim.com/מוצרים/עגלות-משא/

 

עגלת משא עד 250 קילו

תפריט נגישות