שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מערכת חימום תת-רצפתי – כל הציוד הנדרש

חימום תת רצפתי הוא אמצעי לחימום הבית המאפשר חימום יעיל, נעים ואפקטיבי המקל על נוחות החיים של הגרים בבית. כיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות שונות באמצעותן ניתן להתקין מערכת חימום תת רצפתי ולכל אחת מהן ציוד מעט שונה, דרישות שונות ואופן התקנה שונה. במאמר זה נפרט על המערכות השונות של חימום תת רצפתי והציוד הנדרש לכל אחת מהן כדי שתוכלו להחליט מה מתאים לביתכם באופן אידיאלי. לחימום תת רצפתי לבית לחצו פה.

סוגי חימום תת רצפתי והציוד הנדרש

חימום תת רצפתי על בסיס מים –

 

 

חימום על בסיס מים מורכב ממערכת סגורה של צינורות בהם עוברים מים. המערכת עשויה משלוש שכבות של dowlex  ומאפשרת למים חמים ומחממים לעבור דרך הרצפה. מדובר למעשה בסוג של צנרת, צנרת זרימה אחידה של מים שפולטת אנרגיה רבה בלי מאמץ של משאבת חום וחוסכת בעלויות החשמל.

המערכת מופעלת על-ידי משאבת חום DC  אינוורטר יחד עם מדחס מיצובישי, וחלק מהציוד שלה הוא גם כרטיס חכם שמפעיל את הקומפרסור בתקופה משתנה כדי לחסוך בחשמל ולאפשר למשאבה לעבוד בתנאי מזג אוויר שונים.

 

חימום תת רצפתי חשמלי –

 

סוג החימום הזה הוא הזול ביותר להתקנה במיוחד לעומת חימום על בסיס מים, הוא מוסתר מהעין ופשוט לתפעול. החימום במערכת זו מבוסס על רשת של מערכת צינורות המותקנים מתחת לרצפות הבית.

למערכת זו ניתן לצרף מרכזיית בקרה. המרכזייה כוללת מדי ספיקה וברזים לכל מעגל חלוקה בחימום וניתן להוסיף לה סליל חשמלי ובעזרתה תקבעו את תפוקת החימום וכיצד מתבצעת זרימת חשמל בכל מעגל.

 

חימום תת רצפתי גז –

 

חימום תת רצפתי עם גז עובד כמו תנור גז או סולר. פורשים צנרת מים חמים שמסחררת בתה מים חמים ומחממת את דופן הצינור ומשם את הרצפה וחלל הבית. המערכת מורכבת מארבע חלקים עיקריים: תנור הסקה, מערכת חלוקה ושליטה, צנרת המותקנת מתחת לרצפה ומערכת בקרה שמאפשרת לווסת את הטמפרטורה הרצויה בכל חדר בנפרד. לחימום תת רצפתי לבית לחצו פה ותמצאו עוד מידע על המערכת וההתקנה.

ציוד הנדרש לכל סוג חימום

מערכת תרמוסטטים –

 

המערכת צריכה להיות בשליטה מקסימלית שתאפשר שליטה ותכנון של החימום ברמה היומית כדי לחסוך אנרגיה וחשמל ולקבוע את רמת החום בכל הבית. בעזרת מערכת כסו ניתן לחסוך עד 40% מחשבון החשמל שנוצר מהחימום.

בידוד –

 

בידוד חשוב לכל מערכת חימום ואסור לפספס אותה בעת התקנת החימום. כדי שהמערכת תעבוד כראוי, כלומר אינה מחממת את החדר כולו או לא מתכווננת מבחינת החום בחדר יש סיכוי גדול שהבידוד הוא האשם.

בידוד יכול להיות מתחת או מעל לצינורות החימום ובכל אופן שתשימו אותו הוא ימנע ליקויים בתפקוד מערכת החימום. לחימום תת רצפתי לבית לחצו פה כדי להבין את כל המאפיינים של בידוד, תרמוסטטים וכו’. לחימום רצפתי לבית לחצו פה

תפריט נגישות