שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מעבר דירה – להוביל עצמאית או להיעזר בחברת הובלות מקצועית?

אין ספק שכאשר מדובר על מעבר דירה, מדובר על מאורע מרגש. מה שכן, המאורע הזה מלווה גם בלא מעט הוצאות ואחת המשמעותיות שבהן היא ההוצאה על ההובלה של הריהוט והפריטים שיש ברשותכם. על מנת לחסוך את ההוצאה או לפחות להפחית אותה, יש מי שבוחר להוביל באופן עצמאי. השאלה היא האם באמת זוהי הבחירה האידיאלית והטובה ביותר? על כך נענה בכתבה הבאה.

הובלה באופן עצמאי

מדובר על הובלה שאתם בחרתם לעשות בעצמכם. הכוונה היא שהחלטתם לא לשכור חברת הובלה שתעביר את הציוד שלכם מהבית הישן לבית החדש. סביר להניח שעול המעבר כולו אינו מוטל רק עליכם בלבד ואתם נעזרים גם בבני משפחה וחברים ועושים כמה נגלות על מנת להעביר את כל הפריטים שלכם. להובלה מהסוג הזה יש יתרון בולט וגם משמעותי והוא המחיר. כלומר, אין צורך לשלם למובילים. אתם תלויים אך ורק בלוח הזמנים שלכם ואתם יכולים לעשות את ההובלה בזמן שהכי נוח עבורכם. שימו לב, עליכם להצטייד בציוד וכלי עבודה מתאימים שיקלו על המשימה כמו, עגלת משא 4 גלגלים, ציוד בטיחות כמו רתמות וכפפות, רכב מתאים, חבלים ורצועות וכמובן ארגז כלי עבודה הכולל מברגה, מברג, נייר דבק, סכין יפנית, פלייר, פטיש וכלי עבודה נוספים.

עגלת משא 4 גלגלים

איך תוכלו לדעת אם הובלה באופן עצמאי אכן מתאימה לכם?

ממש בדומה לכל החלטה שלוקחים בחיים, כך גם כדאי שלא להיות פזיזים לגבי שיטת ההובלה המתאימה לכם. עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות ובהתאם להחליט לגבי סוגי ההובלה: האם יש לכם פריטים רבים? האם יש לכם אנשים שתוכלו לסמוך עליכם שיעזרו לכם?
האם יש לכם רכב מתאים להעברת פריטים גדולים? מהו המרחק בין הדירה הישנה לחדשה?

כאשר תענו על השאלות שהוזכרו לעיל, אז תוכלו לדעת האם אכן יש לכם אפשרות לבצע את ההובלה בעצמכם או לא.

למה כדאי לכם להיעזר בחברת הובלה מקצועית?

כי מדובר על חברה שיש לה ניסיון ותחום ההתמחות שלה הוא הובלות. יתרה מזאת, לחברה כזאת יש גם צוות מקצועי שידאג להעביר את הפריטים שלכם וכמו כן יש לה גם ציוד מקצועי וכמובן רכבים גדולים שמתאימים להובלות של כל סוגי הפריטים.

אז מה כדאי – להוביל באופן עצמאי או להשתמש בשירותיה של חברת הובלות?

מומלץ לא לשכוח שהובלה באופן עצמאי, יכולה לגזול לכם זמן וגם להיות כרוכה בלא מעט מאמצים. כמו כן, יש גם להתארגן להובלה כזאת, להשיג את הציוד המתאים, לסמוך על אנשים קרובים שיעזרו לכם ועוד. כאשר מדובר על חברת הובלות, נכון שמדובר על השקעה כספית אך ברוב המקרים, זוהי השקעה משתלמת חד פעמית ולא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינה נפשית.

 

תפריט נגישות