שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מסכות נגד קורונה – מה חשוב לדעת?

חבישת מסכה יכולה להקטין משמעותית את הסיכון להדביק אחרים. מה שכן, גם כאשר חבשתם את המסכה, עליכם לשמור על מרחק של 2 מטרים לפחות מאנשים הנמצאים בסביבתכם. תוכלו לוותר על חבישת המסכה רק כאשר אתם מבצעים פעילות גופנית, אתם נמצאים לבד בחדר או לבד בכלי הרכב שלכם.

איך חובשים מסכה בצורה נכונה?

יש לעטות את המסכה עם החלק הצבעוני כלפי חוץ. החלק הקשיח יהיה כלפי מעלה ואותו יש להצמיד לגשר האף. על מנת לספק הגנה מלאה, יש למתוח את המסכה כך שתכסה את בצורה מושלמת את האף והסנטר. כאשר אתם מסירים את המסכה, עשו זאת מבלי לגעת במסכה עם הידיים.

אם מדובר על מסכה חד פעמית, זרקו אותה לפח אחרי השימוש ואל תעשו בה שימוש חוזר. אם מדובר על מסכה רב פעמית, ההמלצה היא לרכוש מספר מסכות כאלה ולכבס אותן כך שתוכלו לעשות בהן שימוש רב פעמי. לרכישת מסכה רב פעמית איכותית, הקליקו כאן.

קנס על אי חבישת מסכה

על פי כתבה שפורסמה באתר YNET, קבינט הקורונה החליט להגביר את האכיפה ולהעלות את גובה הקנס על אי חבישת מסכה מ-200 שקלים ל-500 שקלים. על כן יש להקפיד על חבישת מסכה וכך להימנע מקנסות מיותרים וגם למנוע את הפצת הנגיף.

איך שומרים על המסכה?

אם מדובר על מסכה כירורגית, יש להסירה ולהשליכה לפח או לשמור עליה לשימוש חוזר (לא כל כך מומלץ). במידה ושומרים עליה לשימוש חוזר, יש לאוורר אותה ולשים במקום נקי ועל נייר סופג.

אם מדובר על מסכת בד רב פעמית, יש לכבס אותה לאחר השימוש, בטמפרטורה של 70 מעלות למשך 30 דקות ויותר. לאחר מכן, יש לייבש אותה באוויר או במייבש כביסה.

איך יודעים שהמסכה כבר לא טובה לשימוש?

עליכם להחליף את המסכה, כאשר היא לחה, רטובה, קרועה או מלוכלכת. אם מדובר על מסכה כירורגית פשוטה, יש לבצע שימוש במשך יום אחד בלבד ולאחר מכן להשליכה לפח, שכן רמת ההגנה יורדת משמעותית.

המסכות של דיל הדילים

אצלנו תוכלו לרכוש מסכות בד רב פעמיות איכותיות במחירים משתלמים במיוחד. לפרטים נוספים, חייגו כעת: 03-6161026

מסכות בד רב פעמיות לקורונה

תפריט נגישות