שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מה ההבדל בין דגמי עגלות המשא הקיימים בשוק?

שימו לב, לפני שאתם רוכשים עגלת משא, חשוב קודם כל לבדוק איזה היצע של עגלות קיים בשוק וכמו כן, איזו עגלה תתאים לכם ותענה על הצרכים שלכם. יש המון דגמים של עגלות משא. ההבדלים בין הדגמים קשורים לחומר ממנו עשויה העגלה, הפונקציות שיש לכל עגלה, הגודל וכמו כן העיצוב. יש לרכוש עגלת משא שהינה איכותית ויש לבדוק שיש עליה אחריות של לפחות שנה. מעבר לכך, יש גם לקרוא את המפרט הטכני של העגלה. אם אתם לא בטוחים שהבנתם את המפרט או שתרצו לשאול שאלות נוספות, עשו זאת והתקשרו לחנות ממנה אתם רוצים לרכוש את העגלה או שתגיעו פיזית לחנות ובקשו לקבל הסברים מפורטים.

דגמים של עגלות

כפי שהוזכר, יש המון דגמים. יש עגלות המגיעות בגודל קומפקטי, אותן ניתן לאחסן בתא המטען של הרכב, במחסן או בכל מקום אחר. יש עגלות שעשויות משלדת ברזל ואילו יש עגלות שעשויות מאלומיניום. יש עגלות המגיעות עם ידית טלסקופית ויש כאלה שמגיעות עם משטח מתקפל.

עגלות משא בהתאמה לצרכים של הלקוח

כשמדובר על עגלות משא, מדובר על אחד מכלי העבודה החשובים ביותר לבעלי מקצוע, אך לא רק. ניתן לראות גם שימוש פרטי בעגלות הללו, שכן הן עשויות לענות על צרכים של המשתמש הביתי. אז מהם ההבדלים בין הדגמים השונים, ננסה לעשות סדר:

עגלה מתקפלת – מדובר על עגלת משא איכותית עשויה אלומיניום. היא מגיעה עם משטח פלסטיק קשיח. היא נוחה לאחסון ולקיפול. עגלה כזאת מתאימה לחברות הנותנות שירותי הובלה ולוגיסטיקה, לבעלי מקצוע כמו שיפוצניקים וכמו כן ללקוחות פרטיים.

עגלה מברזל – היא מצוינת עבור שינוע של מטענים שונים. חשוב לזכור שהיא יכולה להחליד. יש לתחזק אותה בצורה שוטפת.

עגלת פלפטורמה – מדובר על עגלה שמתאימה להעברת מטענים גדולים וכבדים.

עגלה עם גלגלים מתנפחים וידית מתכווננת – מדובר על עגלה מקצועית, המיועדת להעברת מטענים כבדים וניתן להשתמש בה ברוב תנאי השטח הקיימים.

כמה עולה עגלת משא?

המחירים משתנים בהתאם לדגם של העגלה, לכושר הנשיאה, לאיכות המוצר וכו’. רצוי לערוך השוואת מחירים ורצוי לרכוש את העגלה מחנות שיש עליה המלצות. מעבר לכך, חשוב מאוד לרכוש עגלה שתהיה איכותית, שתעמוד בתקנים הנדרשים והכי חשוב – שתהיה עליה אחריות.

 

לפרטים נוספים על עגלות המשא שלנו, חייגו כעת: 03-6161026

 

תפריט נגישות