שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מהם כלי העבודה שכל מתקין תריסים חייב להחזיק?

כלי עבודה הם צורך בסיסי של כל איש מקצוע. כדי לבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר, העובדים הטכניים דואגים שיהיו ברשותם כל כלי העבודה הידניים והחשמליים.

חשיבותם של כלי העבודה

כלי העבודה הייעודיים מאפשרים לאיש המקצוע לבצע את העבודה באופן מושלם מתחילתה ועד סופה. לכן הוא דואג שיהיו ברשותו סולם נמוך בעל 3-2 מדרגות וגם סולם גבוה, כדי שהוא יוכל להגיע למקומות גבוהים. לעיתים יש צורך גם בסולמות מתקפלים או טלסקופיים למקומות צרים כמו הגעה לעליית גג.

ללא קשר לתחום העיסוק כל איש טכני מעביר חפצים כמו פרופילים, תריסים ודברים נוספים מהרכב שלו לביתו של הלקוח ולכן נוח מאד לבצע זאת באמצעות עגלה מאסיבית. מעמיסים עליה את כל הציוד וכך מסיעים את הכול בפעם אחת מהרכב לנקודה שבה תתבצע ההתקנה.

יש כלי עבודה חשמליים כמו מקדחה, מקדחה רוטטת, משחזת, מסור חשמלי, מפתח רטיטה, מברגה, פטישון והיצע נרחב של כלי עבודה נוספים וכל אחד רוכש כלי עבודה נוספים על פי הצורך הטכני שלו.

בארגז כלי עבודה, מניח איש המקצוע את כלי העבודה הידניים. ככל שהפריטים יהיו מסודרים, כך יהיה לו קל למצוא את כל אחד מהם. הוא מחזיק שלל דיבלים, ברגים ומסמרים בגדלים שונים. כמו כן סוגים שונים של מברגים כמו מברג פיליפס, מברג גמיש ומברג דפיקה. לצרכים אחרים יש לו גם מפתח צינורות, מסוריות, מפתח רינג ופנס במקרה של הפסקת חשמל. גם בתחום כלי העבודה הידניים הוא מעשיר מדי פעם את המוצרים שלו, כדי ליצור נוחות מקסימלית בכל משימה.

התאמה של כלי העבודה לאיש המקצוע

הארגז של כל איש טכני ייראה אחרת, מתקין תריסי מקצועי יהיה זקוק בעיקר למקדחה ולמברגה חשמליים ולכמה כלים ידניים כמו מברגים, מסור, פטיש ולעיתים יהיו לו צורך בשימוש גם במוצרים נוספים. עם הזמן הוא נחשף לכלי עבודה חדשים אשר יוצרים חיים הרבה יותר קלים בתקלות שונות ולכן מתקין תריסים מקצועי דואג שגם הכלים החדשניים הללו יהיו ברשותו.

הצורך בכלי עבודה

אחת הבעיות הכואבות של אנשי המקצוע היא שכאשר הם עובדים במקום שיש בו הרבה אנשי מקצוע נוספים בתחומים אחרים, נעלמים להם כלי עבודה ולכן עליהם לרכוש חדשים, כדי שלא יוצרו מצבים שהם לא יוכלו להשלים את המטלות השונות, לאור העובדה שאין להם את הכלים המתאימים לכך.

תפריט נגישות