שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מהם כלי העבודה שכל ועד בית חייב להחזיק בבניין?

אם אתם מנהלים את ועד הבית בבניין, עליכם להיות ערוכים ומוכנים להתמודד עם כל אתגר כמעט, בכל יום. מעבר למשימות תחזוקה, ניהול ועד בית כרוך בהמון אחריות. כאשר מנהלים צוותי עבודה, מתמודדים עם מגוון פרויקטים שצריך לבצע, מבצעים משימות ומנהלים קשרי לקוחות טובים חשוב מאוד להחזיק לפחות כלי עבודה בסיסיים, כדי לצלוח אתגרים ולבצע משימות יותר בקלות ובפחות זמן. החזקת כלי עבודה בצורה נגישה בכל בניין, יכולה לעזור לכם לבצע תיקונים הרבה יותר מהר, להגיב לקריאות בצורה יעילה ולשמור על שביעות הרצון של הדיירים בבניין. 

היו ערוכים ושדרו מקצועיות

חברת ניהול ועד בית מקצועית יודעת שעליה להיות ערוכה להתמודד עם כל אתגר. כדי לעשות זאת, עליה לעבוד בצורה חכמה ובעיקר, להקדים תרופה למכה. החזקת כלי עבודה בבניין יכולה להפוך את הניהול לטוב יותר ואת ההנהלות ליעילה ומהירה יותר. ואם אתם שואלים את עצמכם באיזה ציוד מדובר, הכנו לכם רשימה קטנה. 

ערכת כלי עבודה

במקום לקנות כלי עבודה בודדים, אפשר פשוט לקנות ערכת כלי עבודה ובה כל כלי העבודה שאתם צריכים. ערכת כלים ניידת שאפשר לקחת ממקום למקום תבטיח שתמיד יהיה לכם בסביבה את כלי העבודה המתאים כדי לבצע תיקונים קטנים ועבודות אחזקה ותחזוקה. ערכת כלי העבודה שלכם צריכה לכלול: 

  • מברגה/ מקדחה
  • פנס נייד
  • מסור שולחני עגול
  • מסור ג’קסו שולחני
  • פרוג’קטור שולחני
  • מקדח עמוד

כמו כן על הערכה לכלול גם חלקים חשובים כמו מקדחים, פס, ביטים, מסוריות להחלפה, סוללות ליתיום, ומד זווית. 

סולמות אלומיניום

כדי לתקן דברים בבניין צריך לא פעם להגיע למקומות גבוהים, אם זה כדי להחליף נורות, לתקן נזילות ועוד. לכן כל חברת ניהול ועד בית מקצועית צריכה להחזיק סולם ואפילו כמה סולמות בגבהים וגדלים שונים. סולם אלומיניום טלסקופי יהיה בחירה מעולה, הוא נשען על הקיר או עומד באופן עצמאי, תלוי בדגם שתבחרו. הוא זמין באורכים שונים ואפשר להאריך אותו לגבהים שונים, בצורה בטוחה ופשוטה. הוא מאוד נוח לאחסון ושימוש, ובגלל שהוא מיוצר מאלומיניום, הוא מאוד קל לנשיאה ואפשר לסחוב אותו בקלות ממקום למקום. הסולם מתקפל לגודל ממש קטן, אז אפשר לאחסן אותו בארון או אפילו לשמור אותו בתא המטען של המכונית. 

עגלת משא

עוד כלי עבודה ממש חשוב זו עגלת משא. כאשר גרים בבניינים תמיד צריך להעביר ציוד ממקום למקום, לא פעם מדובר בציוד כבד שאי אפשר להרים לבד. עגלת משא מייעלת מאוד את העבודה, במיוחד כשהיא מתקפלת לגודל קומפקטי, ואפשר לאחסן אותה בכל מקום כמעט. כאשר בוחרים עגלה, כדאי לבחור בדגם חזק שיש לו גלגלים איכותיים ובמידות שמתאימות למגוון שימושים. עגלות מסע הן סופר שימושיות וכשהן מתקפלות לגודל קטן, אפשר לאחסן אותן במחסן או בחדר השירות בקלות. 

 

תפריט נגישות