שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מהם כלי העבודה החשובים ביותר לביצוע מדידות מדויקות בעת שיפוץ?

ביצוע מדידות מדויקות זו משימה חשובה עבור כל פרויקט שיפוץ. כדי להעלות עם מיומנויות המדידה שלכם לשלב הבא, ריכזנו לכם רשימה של כלי מדידה חשובים, ונוחים לשימוש שיהפכו את החיים להרבה יותר קלים, ואת העבודה להרבה יותר מדויקת.

מהם מכשירי מדידה מתקדמים?

כאשר מבצעים שיפוצים חשוב מאוד לערוך מדידות בצורה מדויקת. מדידות לא רק יבטיחו שננצל את החלל בצורה טובה ומקסימלית, אלא הן גם הבסיס להזמנת חומרי גלם כמו ריצוף וחיפויים, הזמנת ארונות ועיצוב המטבח. כאשר המדידות לא מדויקות יהיו טעויות, טעויות כאלו יכולות לעלות ביוקר וגם להאריך בצורה משמעותית את זמן העבודה. לכן כדי שלא תתמודדו עם טעויות שאחר כך קשה מאוד לתקן, כדאי להשתמש במכשירים שמבצעים מדידות מדויקות, ופחות למדוד באופן ידני.

אינדיקטור

אם רוצים להשיג נתונים בקלות ולמדוד גופים, קוטר פנימי, ורדיוס של עקמומיות בעזרת אינדיקטור תוכלו לבצע מדידות בקלות וללא הרבה טרחה. ישנם סוגים שונים של אינדיקטורים אנלוגיים ודיגיטליים, מטעם החברות הטובות בעולם, לכל סוג יש את הפונקציות שלו, אך בשורה התחתונה, רובם ככולם יבצעו חישובים פנימיים בהתאם למטרת המדידה וההגדרות שלכם. התכונות הייחודיות של אינדיקטורים מאפשרות לכם לקרוא את המדידות שלכם בצורה ישירה, ללא סיבוכים מיותרים. כאשר אתם יכולים לבחור את האינדיקטור הרצוי בהתאם לצרכים שלכם.

קליבר

אם אתם מעוניינים לבצע מדידות אורך חיצוניות ופנימיות באופן מדויק, קליבר הוא כלי המדידה המתאים לכם. הוא מוכר גם בשם מד זחיח והשימוש בו נפוץ בעיקר בתעשייה. הקליבר מורכב מחלקים שונים שבעזרתם ניתן למדוד עומקים, אורכים וקוטר פנימי וחיצוני. קליברים איכותיים יכולים להציג נתונים ברמת דיוק גבוהה של עד 0.01 מ”מ. ישנם סוגים שונים של קליברים, ביניהם דיגיטלי, מחוג או נוניוס והם נבדלים זה מזה באופן קריאת נתוני המדידה במכשיר. מכשיר מדידה זה מבוסס על עיקרון מדידה שמוכר עוד מימי יוון העתיקה.

מיקרומטר

עוד מכשיר ממשפחת כלי המדידה המדויקים להפליא הוא המיקרומטר. בעזרת מיקרומטר תוכלו למדוד עצמים שונים בגדלים שונים, במידת דיוק רבה. מכיוון שרוב המיקרומטרים משיגים מידת דיוק טובה יותר ממאית המילימטר, הם נחשבים למדויקים אפילו יותר ביחס לקליברים. ישנם סוגים שונים של מיקרומטרים והם משמשים למטרות שונות, חלקם יתאימו למדידות קוטר, אחרים למדידת עובי, יש כאלו שימדדו עומק ועוד. שיטת המדידה מבוססת על בורג שמסובבים כדי להשיג את מידת הדיוק הרצויה, כאשר ישנם מכשירים שכוללים תצוגה דיגיטלית ודרך פשוטה לקרוא את תוצאות המדידה.

לסיכום, אם אתם משפצים, לאיכות ורמת הדיוק של המדידות שלכם יש חשיבות. לכן בחרו לעצמכם את כלי המדידה הטובים והמתקדמים ביותר, כך תוכלו להימנע מטעויות הרות גורל שרק יעכבו את הפרויקט שלכם.  

נכתב בשיתוף גלובוס מכשירי מדידה מתקדמים.

תפריט נגישות