שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מהי עגלת משא מתקפלת?

זקוקים לנשיאת משא בצורה חכמה ויעילה? עגלת משא מתקפלת היא האופציה היעילה והחכמה ביותר עבורכם. מהי בדיוק עגלה זאת וכיצד בוחרים עגלה מתאימה, על כך במאמר שלפניכם.

עגלת משא מתקפלת מסייעת לשינוע הכבודה באופן שמקל מאוד תפעול והתנהלות במחסנים, בחברות הובלה, במפעלים, וכן אצל יצרנים וכן אנשי שטח זקוקים לנשיאת משקל רב לעיתים קרובות. היתרון הגדול של עגלת משא מתקפלת היא כמובן הקלות שבשינוע ואחסון שלה עצמה. בעוד שציוד תפעולי פעמים רבות דורש בעצמו שטח אחסון ובעל מורכבות משל עצמו בהתחלת השימוש הרי שהפונקציה של הקיפול מקלה מאוד על השימוש, אבל על כך נרחיב עוד בהמשך.

עגלת משא מתקפלת – בטוחים שאתם מעמיסים כל כך הרבה?

כל מוצר המיועד לשאת משקל מוגבל בנשיאת המשקל שלו בהתאם למאפייני הייצור של המוצר, החומר ממנו הוא עשוי, צורת הבנייה שלו, המנוע שלו ועוד. כאשר מדובר על עגלת משא מתקפלת יש לקחת בצורה חד משמעית את העובדה שעגלת משא מתקפלת בנויה בדרך כלל ממפרקים מתקפלים כך שהעגלה תהיה לעיתים חלשה יותר מאשר עגלת משא יצוקה. יחד עם זאת ניתן למצוא עגלות משא מתקפלות המיוצרות בתנאים גבוהים ואיכותיים במיוחד ובטכנולוגיות מתקדמות כך שהעובדה שהיא בנויה ממפרקים לא תפריע כלל לצפי העבודה שלכם. כמובן שהכל תלוי בסוג העגלה וברמת נשיאת המשקל הנדרשת.

נוחות הניוד והאחסון שמספקת עגלת משא מתקפלת

ישנן רמות שונות של נוחות בניוד ואחסון, ישנן עגלות המתקפלות לצורה שטוחה מאוד וכן עגלות קלות מאוד הבנויות בצורה חכמה מאוד, חלקן ניתן להעלות ולהוריד ממשאיות וטנדרים בקלות רבה, אחרות ניתן לאחסן בצורה אנכית מבלי לתפוס שטחי עבודה חשובים באזורי העבודה או ברכבים. אם אתם כבר בוחרים עגלת משא וחשוב לכם שהיא תתקפל, כדאי מאוד להשקיע זמן בבחירה של משקל העגלה, גודלה לאחר קיפול ועוד.

תנועה קלה ויציבה של עגלת משא מתקפלת על אף מפרקיה המתקפלים

אנשי עבודה ומנהלי ייצור מחפשים דרך עבודה קלה ויעילה לשטח, כך שהובלת המשא תעשה בצורה החלקה ביותר ללא עיכובים מיותרים בגלל חוסר יכולת להוביל עם העגלה את המשא בצורה מהירה בסיבובים, בעליות וירידות וכו’.

עגלת משא צריכה לשמש אתכם היטב, השקיעו זמן בבחירה נכונה ותרוויחו עבודה יעילה ונוחה יותר.

תפריט נגישות