שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מהו סולם מתקפל?

כמה פעמים נזקקתם להגיע גבוה לתקרה אבל נאלצתם להתפשר על ביצוע עלוב או בכלל רק כי לא היה לכם את הסולם הנכון? לא צריך להיות בעל מקצוע כדי לרכוש סולם מתקפל איכותי ושימושי. להלן כמה דוגמאות חשובות!

 

להחליף נורה עם סולם מתקפל

אנחנו נוטים לחשוב שאם נתעלם מבעיה הרבה זמן הבעיה תעלם, אבל, בפועל אנחנו רק דוחים ודוחים עד שבסוף אנחנו נאלצים לפתור את הבעיות בצורה מהירה ולא איכותית.  כך לדוגמא, כאשר רוצים להחליף נורה במנורה גבוהה בבית, אנחנו נמצא דרך לעלות על כסאות ולטפס על שולחנות, אפילו נרכון קדימה מעבר למעקה גבוה בצורה מסוכנת וכל זה רק כי לא קנינו סולם מתקפל איכותי שיאפשר לנו להחליף נורה בצורה קלה ובעיקר הסיבה החשובה מכל, בצורה בטוחה.

לצבוע את התקרה בעזרת סולם מתקפל

הרבה אנשים נוטים גם הם לוותר על צביעת התקרה או שהם מבצעים גימורים ברמה ירודה של פינות התקרה רק כי אין להם כלי עזר אחד בסיסי והוא הסולם. במקום שנצבע בצורה חלקה ונקיה את הפינות בתקרה וכן מסביב לנקודות קריטיות כמו משקופים וכדומה. עמידה על כסאות ושרפרפים אמנם על פי רוב יכולים לתת מענה, אך אין ספק שהיציבות הרבה שמקנה הסולם גדולה לאין ערוך ומשפיעה מאוד על התוצאה הסופית. זה ההבדל בין עבודה מקצועית לעבודה חובבנית.

החגים מתקרבים ואיתם האורחים!

כשראש השנה בפתח, אנחנו מתחילים להידרך, ניקיון הבית לכבוד האורחים עולה מדרגה, נצרכת לפתע הנגישות לפינות אבק שלעיתים אנחנו מזניחים לאורך השנה, אבל עתה יש צורך להעמיד את הבית לכבוד מסדר האורחים, בכל זאת, אנחנו אוהבים לארח, אבל גם להרשים לא פחות ובטח שלא להביך את עצמנו, זה הזמן לקחת סולם יציב ולהתחיל לשאוב ולהבריש את כל הפינות הנשכחות של הבית, נגמרו התירוצים.

כמה כללים בסיסיים לשימוש בסולם מתקפל:

  1. שימו לב שאתם מעמידים את הסולם במקום יציב, שהסולם לא דורך על דבר מלבד הרצפה עצמה.
  2. וודאו נעילה של הקפיצים השונים.
  3. מקסימום משקל שמותר להעלות על הסולם הוא לא הגזמה ולא המלצה, זוהי מגבלת יצרן חשובה.
  4. כשאתם עולים על הסולם, חשוב שיהיה עוד מישהו אתכם שיוודא שאתם לא מסיטים בטעות את הסולם בחוסר ריכוז.
  5. היעזרו במישהו הנוסף להגיש לכם ציוד וכלים למעלה, אל תתכופפו.

 

קנייה נעימה, ועלייה בטוחה!

 

 

תפריט נגישות