שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מדריך קצר ומעשי לגיהוץ חולצה מכופתרת

לפני שאתם מתחילים בגיהוץ חולצה מכופתרת, נמליץ לכם לשים לב למספר פרטים מקדימים והם: גהצו את החולצה כאשר היא יוצאת מהמכונה וכאשר היא עדיין לחה. זהו הזמן הטוב ביותר לגיהוץ הקמטים שיש עליה. כמו כן, הימנעו מייבוש חולצה מכופתרת במייבש הכביסה. הדבר גורם לבלאי. במידה ותרצו לגהץ חולצה מכופתרת שלא עברה כביסה, לפני שאתם מתחילים בגיהוץ, מומלץ שתרטיבו אותה מעט עם תרסיס מים. לאחר מכן, הכניסו אותה לשקית וחכו מספר דקות. אתם כבר תראו שהחולצה לחה מספיק ומוכנה לגיהוץ.

כעת, לאחר שקראתם את כל הפרטים המקדימים שהוזכרו לעיל, אפשר להמשיך לקריאת הטיפים שלנו לגיהוץ חולצה מכופתרת.

המאמר בשיתוף עם חנות דיל הדילים, בה תוכלו לרכוש מגהץ אדים עומד, מגהץ קיטור ומגהץ מיני קומפקטי ונייד במחירים משתלמים במיוחד.
לפרטים נוספים: 03-6161026

הכינו את אביזרי הגיהוץ שלכם

על מנת שתהליך הגיהוץ יעשה בצורה טובה ומקצועית, יש להצטייד בקרש גיהוץ וכמובן במגהץ איכותי. במידה ואתם ימניים, עליכם לוודא שהקצה של קרש הגיהוץ יפנה לצד שמאל שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שבאופן הזה, יהיה לכם קל ונוח יותר לגהץ. בדקו גם את התווית של החולצה ועל פי ההוראות הכתובות בה, כוונו את הטמפרטורה הנכונה במגהץ. הטמפרטורה היא בהתאם לסוג החומר ממנו מיוצרת החולצה. לדוגמה, אם מדובר על חולצה שעשויה מכותנה, הטמפרטורה תהיה גבוהה יחסית. מה שכן, אם מדובר על חולצה שעשויה מכל מיני שילובים שונים של בדים, אז מומלץ להוריד את הטמפרטורה בהתאם למה שרשום על התווית.

וודאו שהכל נקי

בחנו היטב את החולצה ושימו לב שאין בה כתמים או סוגי לכלוך אחרים. במידה ותגהצו את החולצה כשהיא מלוכלכת או מוכתמת, הרי שהחום רק יגרום לכך שהלכלוך ייצמד לתוך הבד ויהיה קשה מאוד להסיר אותו. מומלץ לוודא עוד בטרם הגיהוץ, שהחולצה נקייה. כמו כן, בדקו שגם הכיסוי שיש על קרש הגיהוץ נקי וכמו כן שאין שום כתמים על תחתית המגהץ.

הוסיפו מים

לכל מגהץ, לא משנה אם מדובר על מגהץ קיטור או מגהץ אדים או מגהץ מיני נייד, יש הוראות יצרן. תפעלו לפי מה שרשום בהן ובדקו האם יש להשתמש במים מזוקקים או במי ברז. כמו כן, מומלץ גם להתיז מים על החולצה, מה שיעזור לגיהוץ ולהחלקת הקמטים.

התחילו בשרוולים וחפתים

התחילו את הגיהוץ בחלק הפנימי של כל חפת שיש בחולצה. גהצו מהחלק החיצוני אל החלק הפנימי. לאחר שסיימתם את גיהוץ החפתים, המשיכו לגיהוץ השרוולים. גהצו קודם את החלק האחורי של השרוולים ולאחר מכן את החלק הקדמי שלהם.

המשיכו לגיהוץ הצווארון של החולצה

יש לגהץ את הצווארון בשני חצאים. כלומר, החצי השמאלי והחצי הימני. התמקדו בכל חצי וגהצו מהחוץ כלפי פנים. עשו זאת באמצעות תנועות קטנות ועגולות.

המשיכו לגיהוץ גוף וגב החולצה

הניחו מחצית מהחולצה על גבי קרש הגיהוץ. העבירו את המגהץ על הבד מהקצה התחתון לקצה העליון. התחילו קודם בחלק הפנימי ולאחר מכן המשיכו לחלק החיצוני. לאחר שסיימתם, תוכלו להמשיך לגיהוץ גב החולצה. עשו זאת בתנועות ארוכות והתחילו מהתחתית והמשיכו אל החלק העליון.

 

מגהץ אדים עומד

תפריט נגישות