שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מדריך קנייה למגהץ – 5 שלבים שכדאי ליישם לפני הרכישה

כיום, השוק מוצף בדגמים שונים של מגהצי אדים ומגהצי קיטור, כאשר לכל אחד יש סט תכונות ומפרט משלו. כדי לעזור לכם לנווט בין האפשרויות ולמצוא את המגהץ המתאים לצרכים שלכם, הכנו מדריך קנייה מקיף עם 5 שלבים שכדאי ליישם לפני הרכישה.

הכתבה בשיתוף עם חנות דיל הדילים. בחנות האינטרנטית, תוכלו למצוא מגוון של מגהצים בהם, מגהץ אדים עומד, מגהץ קומפקטיים קטן ונייד ועוד.

שלב 1: קראו על הסוגים השונים של המגהצים

מגהצים מגיעים בסוגים שונים, כל אחד עונה על צרכים והעדפות ספציפיות.
הסוגים הם: מגהץ אדים רגיל, מגהץ אדים אלחוטי, מגהץ אדים עומד, מגהץ קיטור רגיל, מגהץ קיטור אלחוטי, מגהץ קיטור עומד ומגהץ אדים קטן נייד.

שלב 2: ביצועי המגהץ

חשוב לציין שיש 2 גורמים מרכזיים שמשפיעים על הביצועים של המגהץ והם: תפוקת האדים וההספק שלו.

הגורם הראשון משמעותו כמות האדים שהמגהץ מייצר בדקה. ככל שהתפוקה תהיה גבוהה יותר, כך גם הגיהוץ יהיה מהיר יותר. הגורם השני מתייחס לגוף החימום של המגהץ. תפקידו הוא לחמם לא רק את המים שיש במיכל שיש במגהץ אלא גם את תחתית המגהץ. ככל שההספק יהיה גבוה יותר, כך יהיה קל יותר לגהץ קמטים עיקשים.

שלב 3: בדקו מהו החומר שממנו עשויה התחתית של המגהץ

בהרבה דגמים של מגהצים, התחתית עשויה מנירוסטה. כמו כן, חשוב לציין שיש דגמים בהם יש תחתית קרמית. לזו יש מספר יתרונות על תחתית הנירוסטה והם: פיזור טוב ואחיד של החום, מניעת הידבקות של הדפסים שיש בבגדים לתחתית עצמה, תנועה חלקה יותר על הבדים המגוהצים ועמידות לאורך זמן.

שלב 4: בדקו את נוחות השימוש במגהץ

מבחינת מגהצי אדים, ניתן לראות שלרוב הדגמים יש עיצוב דומה. מבחינת המשקל, ניתן לומר שהוא זהה פחות או יותר. מבחינת מגהצי קיטור, יכולים להיות הבדלים משמעותיים במשקל המגהץ.
על כן, אם החלטתם לרכוש מגהץ קיטור, מומלץ שתנסו להחזיק אותו לפני שאתם משלמים עליו.

שלב 5: בדקו את המחיר

המחירים של מגהצי אדים נעים מ-150 ועד 700 שקלים ויותר. המחיר משתנה בהתאם למותג של המגהץ ולמשך תקופת האחריות שיש עליו. המחירים של מגהצי קיטור נעים מ-500 ועד 1500 שקלים ויותר. על כל מקרה, אם יש דגם של מגהץ בו אתם מעוניינים, מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים. כמו כן, נמליץ לכם גם לא לוותר על קריאת המלצות. ככל שיש יותר המלצות על דגם מסוים של מגהץ, כך גם תוכלו להיות בטוחים שהרכישה שלכם תהיה טובה ומשתלמת.

שורה תחתונה

אין ספק שהשקעה במגהץ איכותי היא חשובה לצורך טיפול יעיל בבגדים. במידה ותבחרו ליישם את כל הכתוב במדריך קנייה זה, אנחנו משוכנעים שתוכלו לנווט בין שלל האפשרויות הקיימות בשוק ולמצוא את המגהץ המושלם שיתאים להעדפות ולאורח החיים שלכם. שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות