שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מדריך מקיף לסולמות טלסקופיים וכיצד הם יכולים לשמש למגוון פרויקטים ומשימות

הקדמה: מהו סולם טלסקופי?

סולמות טלסקופיים הם סוג של סולם המורכב משני חלקים טלסקופיים או יותר. הם משמשים אנשים פרטיים וגם בעלי מקצוע עבור פרויקטים שונים. לסולמות טלסקופיים עיצוב טלסקופי המאפשר התאמתם לאורכם. סולמות טלסקופיים עלולים להיות מסוכנים אם לא מטפלים בהם כראוי, לכן חשוב להקפיד על הוראות היצרן לגבי שימוש וטיפול. כאן נחדד דבר חשוב, במידה ויש לכם סולם טלסקופי והבחנתם שאחד השלבים בו שבור או מתנדנד, עליכם לא לעשות שימוש בסולם. יש לפנות ליצרן במידה והסולם עדיין באחריות. במידה והוא לא באחריות, אין לנסות לתקן את הסולם בעצמכם ויש לרכוש סולם טלסקופי חדש.

יתרונות השימוש בסולמות טלסקופיים

סולמות טלסקופיים הופכים פופולריים עם העלייה בגובה של המבנים והצורך של עובדים להגיע לאזורים גבוהים יותר. סולמות טלסקופיים בטוחים מאוד וקלים לשימוש. הם מספקים מגוון יתרונות על פני סולמות מסורתיים, כגון חיסכון בשטח אחסון ואחסונם בארון או בתא המטען של הרכב, משקל נמוך וזאת תודות לעובדה שהם מיוצרים ממתכת האלומיניום, הם אינם מחלידים ועמידים בפני תנאי מזג האוויר והם מגיעים במגוון גדול של אורכים.

איזה עבודות תוכלו לעשות עם סולם טלסקופי?

המון עבודות. לדוגמה, במידה ואתם מתכננים לצבוע את הדירה, תוכלו להיעזר בסולם טלסקופי על מנת להגיע למקומות גבוהים בקירות ובכלל בתקרה. במידה ואתם מעוניינים לעשות הנמכות גבס, תוכלו גם כאן להיעזר בסולם על מנת להגיע לגובה. כמו כן, אם אתם מתכננים לעלות לגג, תוכלו להשתמש בסולם טלסקופי ואם יש לכם עליית גג בבית או קומת גלריה ותרצו להשתמש בה, תוכלו להתקין סולם לעליית גג שיהיה קבוע ותוכלו לשלוף אותו בכל מקום שתצטרכו להשתמש בעליית הגג או בגלריה.

כיצד לבחור את הסולם הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם?

ישנם סוגים רבים של סולמות זמינים בשוק. יש לבחור את הסולם בהתאם לסוג העבודה שמעוניינים לעשות וכמו כן בהתאם לגובה שצריך להגיע אליו. הסוגים הפופולריים ביותר של הסולמות הם:

סולם כפול

סולם יחיד

-סולם לעליית גג

– סולם פיגום

איך בוחרים את הגודל הנכון של הסולם?

על מנת לבחור את הגודל הנכון של סולם טלסקופי, יש לשקול את סוגי הפרויקט עבורו נדרש הסולם. חשוב לציין שסולמות טלסקופיים מיוצרים בגדלים שונים, ולכל אחד יש יכולת פתיחה שונה. לדוגמה, אם מדובר על סולם כפול, הוא יכול להיפתח לשני מצבים- נשען על הקיר וגם מצב A.

סולמות רוכשים ב”דיל הדילים”

אצלנו ב”דיל הדילים”, תוכלו למצוא מגוון עצום של סולמות טלסקופיים בהם, סולמות כפולים וסולמות יחידים. נשמח לייעץ לכם בבחירת הסולם המתאים עבורכם. הסולמות שלנו מתקפלים לגודל קומפקטי ועשויים מאלומיניום. למידע נוסף, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 03-6161026.

כמה מילים לסיכום…

סולמות טלסקופיים הם נכס גדול לכל עבודה הדורשת הגעה לגובה ודיוק. אין ספק שהסולמות שנמכרים היום בשוק הם לא הסולמות של פעם והם מתאפיינים בהמון יתרונות וניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות.

סולם אלומיניום יחיד נשען על הקיר

 

תפריט נגישות