שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מגהצים מומלצים – הטובים ביותר לשנת 2021

מגהץ הוא אחד ממוצרי החשמל שניתן למצוא כמעט בכל בית. לא משנה אם משתמשים בו על בסיס שוטף ויומיומי או רק לעיתים רחוקות, כאשר אנחנו בוחרים מגהץ עלינו להתאים אותו לצרכים שלנו. יש מגהצים גדולים ויוקרתיים ויש מגהצים קטנים וניידים אותם ניתן לקחת לכל מקום. המדריך שלנו יעזור לכם לבחור את המגהץ הטוב ביותר והמתאים ביותר לצרכים שלכם.

מגהץ קיטור או מגהץ אדים?

כאשר אנחנו חושבים על מגהץ, הדבר הראשון והמוכר שעולה לנו הוא מגהץ אדים. מדובר על מגהץ יחסית ותיק, מסורתי וקומפקטי. הוא מכיל מיכל מים מובנה. טכנולוגיית הגיהוץ פועלת בשימוש באדים על מנת לרכך את הבד וליישר את כל הקמטים. כאן נזכיר דבר חשוב, אם תהיה עוצמת אדים גדולה יותר, אז הדבר גם יעזור לנו בהסרת קמטים עיקשים. יש מגוון גדול של מגהצי אדים וכל מיני מפרטים ודגמים. הדגמים הבסיסיים מכילים בדרך כלל תכונות כמו, ניקוי עצמי ושחרור אדים. בגדול, מגהצי אדים יתאימו למי שמגהץ לעיתים רחוקות.

מנגד, מגהצי קיטור יתאימו גם למי שעושה שימוש שוטף במגהץ וגם למי שיש לו כמויות גדולות של בגדים לגיהוץ. מגהץ קיטור מגיע עם מיכל מים ויכול לשחרר כמות גדולה של אדים בלחץ גבוה יותר. מגהצי קיטור יהיו בדרך כלל קצת יותר מגושמים ממגהצי האדים וכמו כן יותר יקרים.

כיום, ניתן למצוא מגהצי קיטור המגיעים עם קרש גיהוץ נשלף. מדובר על עמדת גיהוץ לכל דבר שהינה קומפקטית וניתן לגהץ את הבגדים בשני אופנים – אחד מהם הוא לתלות את הבגד על קולב מיוחד ולגהץ באוויר והשני הוא על ידי פתיחת קרש הגיהוץ וגיהוץ על הקרש עצמו. לצפייה במוצר, הקליקו כאן.

מגהץ מומלץ - מגהץ קיטור עם קרש נשלף

בחרתם את סוג המגהץ שמתאים לכם? שימו לב לדגשים הבאים

מעולה. אז בחרתם מגהץ קיטור או מגהץ אדים. עכשיו הגיע הזמן לשים לב למפרטים של המגהצים:

-לחץ אדים רציף – הוא נמדד בגרמים. ככל שכמות האדים תהיה גדולה יותר, כך המגהץ יהיה יעיל ויצליח להתמודד בהצלחה עם כל סוגי הקמטים.

-קיבולת המיכל – כמות המים תלויה בכמות הבגדים שאנחנו נדרשים לגהץ. קחו בחשבון שבמגהצי אדים הקיבולת היא קטנה יחסית בהשוואה למגהצי קיטור.

-מגהצים אלחוטיים – אין ספק שהם יכולים להיות נוחים לשימוש, אך קחו בחשבון שהם לעולם לא יהיו חזקים עם כמו המגהצים שמגיעים עם כבל.

-מנגנון בטיחות – בדקו האם יש למגהצים מנגנון כיבוי אוטומטי.

שורה תחתונה

עכשיו כשאתם יודעים מהם ההבדלים בין שני סוגי המגהצים הפופולאריים בשוק, אתם יכולים לבצע את הקנייה שלכם בצורה הטובה ביותר. שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות