שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מגהצים – אדים או קיטור?

רובנו לא אוהבים לגהץ, אבל חייבים לעשות זאת, כי לא היינו רוצים להגיע לאירוע או לעבודה עם חולצה או מכנסים מקומטים. אז גם אם אתם לא מהסוג של האנשים, שנוטה לגהץ באדיקות ובדרך קבע, עדיין מה שלא יהיה, אתם לא יכולים לוותר על שירותו של המגהץ עבורכם. כיום, בשוק המגהצים קיימים שלושה סוגים של מגהץ: אדים, קיטור ויבש. האחרון התחיל קצת לצאת מהשוק, משום שאין לו ביקוש. כך שהשחקנים העיקריים הם מגהצי האדים והקיטור.

 

איך עובד מגהץ אדים?

לכל מגהץ אדים יש מיכל מים בגודל מסוים. באמצעות לחצן המותקן עליו, נפלטים אדים חמים המקלים על הגיהוץ. ניתן להשתמש בו באמצעות קרש גיהוץ עליו מונחים הבגדים או שניתן מלכתחילה לרכוש סטימר – מגהץ אדים עומד, כאשר הגיהוץ בו נעשה על ידי תליית הבגדים על קולב מיוחד שמקבלים יחד איתו. כאשר רוצים לרכוש מגהץ אדים, יש לבדוק מספר דברים בהם, גודל מיכל המים שלו, תפוקת האדים וממה עשויה התחתית שלו – האם מטפלון או מנירוסטה.

 

מגהץ אדים עומד - דיל הדילים

 

איך עובד מגהץ קיטור?

בהשוואה למגהץ אדים, כמות האדים הנפלטת במגהץ קיטור היא גדולה מאוד. יש הסוברים שבשל כך, הגיהוץ מתבצע בצורה קלה ומהירה יותר – זאת משום שהבגד סופג יותר לחות וכמובן גם תודות ללחץ האדים האדיר המופעל על הבגד. גם כאן, בטרם רכישה, מומלץ לבדוק את המפרט הטכני ולהסתכל על נתון הלחץ. זאת משום שיש מגהצי קיטור עם לחץ קיטור של 50-60 גרם לדקה ואילו יש מגהצים מקצועיים יותר עם לחץ גבוה יותר שיכול להגיע ל-180 גרם לדקה. השאלה היא מה בדיוק אתם צריכים, לאיזה מטרות, מהי כמות הבגדים שיוצא לכם לגהץ ומהי תדירות הגיהוץ אצלכם.

 

חידושים בעולם המגהצים

הידעתם שיש מגהצים המתאימים גם לאנשים שמאליים? אם אתם שמאליים, תוכלו לרכוש מגהץ המותאם לכם ולגהץ בקלות ונוחות מקסימאלית.

על מנת לשמור על הבטיחות, כיום במרבית המגהצים מותקן מנגנון לכיבוי אוטומטי של המגהץ. כלומר המגהצים יתכבו מעצמם לאחר מספר דקות, במקרה של חוסר שימוש בהם.

ישנם מגהצים, שניתן למלא מים במיכל שלהם, עוד בשלב הגיהוץ. כל זאת ללא הצורך לחכות שהמים בהם ירתחו.

 

לרכישת מגהץ אדים עומד ולפרטים נוספים על הסטימר שלנו, חייגו כעת: 03-6161026

 

תפריט נגישות