שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מגהץ קיטור על קולב – לגהץ את הבגדים כשהם תלויים על הקולב

חושבים לרכוש מגהץ חדש לבית? רוצים להפוך את משימת הגיהוץ לקלה יותר? מעוניינים במוצר עם הפעלה פשוטה שכל בני הבית יוכלו להשתמש בו? ובכן, הגעתם למקום הנכון. אנחנו רוצים להציג בפניכם את הצעקה האחרונה בתחום עולם הגיהוץ – מגהץ קיטור על קולב. מדובר על מגהץ חכם וייחודי, ששיגע את עולם האופנה וכעת מוצע לרכישה גם ללקוח הפרטי ולמשתמש הביתי. הבחירה במגהץ כזה תבטיח לכם יעילות מקסימאלית, נוחות וחיסכון.

יתרונות לשימוש במגהץ קיטור על קולב

-אפשרות לגיהוץ אנכי על קולב מיוחד. כאשר הגיהוץ מבוצע בעמידה, אין עומס ומאמץ על הגב וכך אפשר לגהץ בצורה מהירה ונוחה. למגהץ הקיטור שלנו, יש אפשרות גם לגיהוץ אופקי. כלומר, המוצר מגיע עם קרש נשלף, אותו ניתן לקפל או לפתוח במידת הצורך. אם אתם מעדיפים לגהץ בשיטה הישנה, אז תוכלו לפתוח את קרש הגיהוץ ולגהץ עליו. מנגד, אם אתם מעדיפים את השיטה החדשה, אז תוכלו לגהץ את הבגדים ללא הקרש וזאת באמצעות הקולב המיוחד שמגיע עם המוצר.

-מגהץ קיטור על קולב נוח לשימוש גם אם אתם שמאליים וגם ימניים.

-הגיהוץ הוא מהיר ונעשה ב-1/3 מהזמן וזאת בהשוואה לגיהוץ עם מגהץ אדים רגיל.

-לחץ האדים שמתקבל הוא לחץ שנחשב לגבוה (4 בר) והוא מתקבל תוך 2.5 דקות בלבד.

-למגהץ הקיטור, מיכל מים גדול (1 ליטר). יש להשתמש אך ורק עם מים מזוקקים וזאת על מנת למנוע אבנית.

-רוכשים מוצר איכותי מהיבואן הרשמי בארץ.

מגהץ קיטור על קולב – מה כוללת הערכה?

שולחן גיהוץ איכותי. ניתן לקפל אותו ולהשאיר במצב סגור ולגהץ על הקולב המיוחד. קולב לתליית הבגדים. ניתן לתלות על הקולב חולצות, מכנסיים, מעילים וכו’ ולגהץ בקלות. מברשת לגיהוץ וריענון של הבגדים.

מגהץ קיטור על קולב או מגהץ אדים על קולב?

ברשותנו, מגוון מגהצים איכותיים. תוכלו לבחור האם לרכוש מגהץ קיטור על קולב או מגהץ אדים. ההבדלים בין המוצרים קשורים ללחץ האדים וכמו כן לכך שבמגהץ אדים עומד אין לכם קרש. הגיהוץ נעשה אך ורק על הקולב המיוחד. אם חשוב לכם שיהיו אפשרויות לגיהוץ אופקי ואנכי, אז נמליץ בחום על רכישה של מגהץ קיטור על קולב.

למה כדאי לרכוש מחברת “דיל הדילים”?

אנחנו מעניקים שנה אחריות על כל המוצרים שלנו. אנו מספקים שירות מקצועי ואפשר להתקשר אלינו גם כאשר מעוניינים לרכוש את המוצר ולשמוע פרטים נוספים וגם לאחר קנייה של המוצר. הטלפון שלנו: 03-6161026. אנחנו נדאג לתת לכם הסברים מפורטים כיצד ואיך להשתמש במוצרים. המחירים שלנו אטרקטיביים ומשתלמים. אנחנו היבואן הרשמי בארץ.

לצפייה בסקירה מקצועית על מגהץ הקיטור שלנו:

תפריט נגישות