שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מגהץ אדים עומד עם קרש גיהוץ נשלף – המתנה המושלמת לחג ובכלל!

מתארחים אצל המשפחה הקרובה בחג? רוצים להרשים עם מתנה מיוחדת שכל בני המשפחה יהנו ממנה? שונאים לגהץ ומחפשים פתרון נוח, מהיר וקל יותר? מגהץ אדים עומד עם קרש נשלף – הוא הפתרון המושלם!

אם נהיה כנים, מרביתנו לא אוהבים לגהץ. צריך להוציא את המגהץ ולאחר מכן את קרש הגיהוץ הכבד והמסורבל ואז לחכות שהמגהץ יתחמם ולאחר מכן לגהץ את הבגדים על קרש הגיהוץ. בפעולת הגיהוץ, אנו מכופפים קצת את הגב שלנו ועל כן הכיפוף והעמידה הממושכת, רק גורמים לנו למאמץ ולכאבים.

אם תבחרו לרכוש את ערכת הגיהוץ שלנו, שכוללת בתוכה גם מגהץ אדים מקצועי וגם קרש גיהוץ, אתם תוכלו לראות בעצמכם איך תוכלו לקצר משמעותית את זמן הגיהוץ ויותר מזה, תוכלו לגהץ באופן בו אתם מעדיפים. כלומר תוכלו לגהץ לא רק על קרש הגיהוץ הנשלף, אלא תהיה לכם אופציה נוספת – תליית הבגד על קולב וגיהוצו כאשר הוא תלוי. שיטת הגיהוץ הזאת, תפחית משמעותית את הלחץ על הגב שלכם.

מה כוללת ערכת מגהץ אדים עם קרש נשלף?

בגלל שחשוב לנו להקל עליכם, הערכה כוללת לא רק את המגהץ עצמו וכמו כן את קרש הגיהוץ, אלא אתם מקבלים גם ערכת אביזרים לגיהוץ מהיר, קל ונוח. האביזרים שתקבלו הם: כפפה למניעת אדים חמים שיבואו במגע עם היד כאשר אתם מגהצים, ראש מברשת מיוחד שמתלבש על פתח יציאת האדים והוא זה שיעזור לכם בגיהוץ בדים קשים כמו בלייזרים, ז’קטים, סוודרים וכו’.

למה לקנות מגהץ אדים עם קרש נשלף ב”דיל הדילים”?

אנחנו היבואנים הרשמיים של המגהץ בארץ ואנחנו ניתן לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. המגהץ הוא מבית המותג Stand Steam. כמו כל מוצר שתרכשו אצלנו, גם על המגהץ תקבלו מאיתנו שנה אחריות. מעוניינים לרכוש מגהץ אדים עם קרש נשלף? תוכלו לעשות זאת במספר דרכים:
באמצעות האתר שלנו – הקליקו כאן לרכישת מגהץ אדים עם קרש נשלף, באמצעות הטלפון: 03-6161026 ובאמצעות החנות שלנו הממוקמת, אליה תוכלו להגיע ולראות פיזית את המגהץ: רח’ סוקולוב 21, רמת השרון.

מגהץ אדים עם קרש נשלף

תפריט נגישות