שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

לקראת שיפוץ: כך תשמרו על בטיחות הילדים

איך לעבור את תקופת השיפוץ בשלום והפעם מזווית אחרת: שמירה על בטיחות הילדים.

עומדים לקראת שיפוץ הבית? בוודאי נתקלתם במדריכים שונים ברחבי הרשת איך לתכנן נכון את השיפוץ ואילו טיפים לאמץ כדי לעבור את התקופה הזו בצורה החלקה ביותר. כל זה חשוב ומועיל, אך הפעם אנו רוצים לדבר על זווית שונה לחלוטין וזו שמירה על בטיחות הילדים במהלך תקופת שיפוצים.

מהן הסכנות?

אתם מתרגשים לקראת שיפוץ הבית ובצדק. זו הזדמנות לרענן את מראה החדרים ולהכניס שינויים, אך אם לא עובדים בצורה נכונה ובטוחה, יכול לקרות אסון. במהלך השיפוץ, אנשי מקצוע רבים נכנסים ויוצאים מן הבית, יש כמויות גדולות של פסולת ואבק ואי סדר. כל אלו הם גורמי סיכון שצריך לתת עליהם את הדעת. ממה צריך להיזהר ואיך תעשו זאת? כדאי להתחיל מן הרשימה הבאה.

בדקו מראש האם אפשר לשהות בבית

לא תמיד אפשר לצאת מן הבית לכל תקופת השיפוצים ולמצוא דיור חלופי, אך לפעמים ניתן לצמצם את השהות בבית. בדקו מראש באילו ימים עומדים להיערך שיפוצים שיכולים להיות מסוכנים, כמו שבירת קירות ונסו להיערך מראש לבילוי של מספר שעות עם הילדים מחוץ לבית.

קבעו שעות עבודה

שיפוצים יכולים להיגרר במשך תקופה ארוכה ואין ספק שאתם רוצים לסיים עם זה כבר ולחזור לשגרה, אולם כדי להגן על בטיחות הילדים, מומלץ לתחום את שעות העבודה של אנשי המקצוע השונים, לשעות הבוקר והצהריים, בהם בדרך כלל הילדים שוהים במסגרות.

הרחיקו ציוד מסוכן

ודאו שאנשי המקצוע אינם משאירים אחריהם ציוד מסוכן. אם יש מכשירים או ציוד שצריכים להישאר בתוך המבנה, בקשו שישימו אותם בצד או במקום בטוח ולא ישאירו אותם חשופים ונגישים. זה יכול להיות סולם טלסקופי מתקפל מאלומיניום, שאפשר להזיז ולשים בתוך מחסן או חדר סגור, מכשירי חשמל וגם כלי עבודה או חומרים כמו גבס, צבע ומלט.

אל תשאירו את הילדים ללא השגחה

אל תתנו לילדים להסתובב לבד באזור השיפוץ. ודאו שהם נמצאים תחת השגחתכם כל העת והדריכו אותם לא לגעת בחפצים או ציוד ללא רשות.

הטיפ החשוב ביותר הוא לשמור על ערנות. עבודה זהירה ובטוחה תמנע אסון ותעזור לכם לעבור את תקופת השיפוצים בשלום.

תפריט נגישות