שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

לקראת שיפוץ: כך תוכלו לשמור על הבטיחות בבית

אם אתם מתכננים לעשות שיפוץ בבית, ריכזנו עבורכם המלצות מצוינות שתוכלו ליישם, על מנת שתוכלו לשמור על ביטחון הדיירים בבית ובמיוחד על ביטחון הדיירים הקטנים שגרים בבית (הילדים שלכם).

המלצה מס’ 1 – ריכוז הארגזים

כאשר אתם מבצעים שיפוץ בחדרי הבית ובכלל בבית עצמו, יש לארוז את תכולת החדרים בארגזי קרטון. מומלץ מאוד שכל הארגזים יהיו מרוכזים במקום אחד.

המלצה מס’ 2 – חפצים חדים וכלי עבודה

כאשר משפצים, משתמשים בכל מיני כלי עבודה בהם, מספריים, אקדח סיכות ,סכין יפנית, מקדחה ועוד. על כן, כאשר סיימתם להשתמש בכלי העבודה, יש לשים אותם במקום גבוה והרחק מהישג ידם של הילדים.

המלצה מס’ 3 – שימוש בסולם

לקראת ההכנות לשיפוץ וגם בתהליך השיפוץ, סביר להניח שתמצאו את עצמכם משתמשים בסולם לעיתים קרובות. מומלץ מאוד שהסולם יהיה נעול בארון שירות וכך לא תהיה גישה לילדים. כמו כן, מומלץ שכאשר אתם עובדים עם הסולם, תעשו זאת בצורה בטיחותית ככל האפשר. וודאו שיש איתכם אדם נוסף וכמו כן וודאו שהסולם עומד על משטח יציב.

המלצה מס’ 4 – פירוק הרהיטים

לפני השיפוץ, יהיה עליכם לפרק רהיטים כמו ארונות, שידות ספרים ומדפים. אל תשאירו את חלקי הריהוט פזורים בכל הבית. כמו כן, הרחיקו את הילדים כאשר אתם מפרקים את הריהוט.

המלצה מס’ 5 – רהיטים, כלים סניטריים או מוצרי חשמל בגינה

מומלץ להימנע מלהשאיר את כל אלה בגינה, שכן אתם לא יכולים להשגיח על הפריטים האלה כמו שצריך ועל כן זה עשוי להיות מסוכן עבור הילדים שלכם. אם בכל זאת, אין לכם ברירה ואתם צריכים שהפריטים יהיו בגינה, אז מומלץ שיהיה מבוגר אחראי שישגיח שהילדים לא נמצאים בקרבתם.

המלצה מס’ 6 – חומרי בנייה

מומלץ לרכז את כל חומרי הבנייה במקום אחד או במידה והם נמצאים בגינה, אל תשאירו אותם ללא השגחה. עליכם להפגין כמה שיותר ערנות וכך תוכלו למנוע סכנות.

כלי עבודה לשיפוץ קונים בחנות “דיל הדילים”

אצלנו תוכלו למצוא מגוון של כלי עבודה שיעזרו לכם בעבודת השיפוץ. באתר שלנו, תוכלו לצפות בדגמים שונים של סולמות המגיעים במבחר של גדלים. לא בטוחים מה הגודל המתאים עבורכם? אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לקבל ייעוץ ללא כל התחייבות: 03-6161026.

מלבד סולמות, תוכלו גם למצוא עגלות משא חזקות ואיכותיות, שתוכלו להשתמש בהן על מנת לשנע את כלי העבודה שלכם, להעביר חומרים שישמשו אתכם לשיפוץ ועוד.

על כל הסולמות והעגלות שלנו, תקבלו שנה אחריות.

 

תפריט נגישות