שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

למה אתם צריכים עגלת קמפינג וים?

אוהבים לצאת לטיולי קמפינג ושטח בארץ? אתם מנצלים את תקופת הקיץ ונמצאים כמעט כל יום בים? יש לנו חדשות טובות בשבילכם!! יש לנו את העגלה המושלמת עבורכם. במקום להתחיל להיסחב עם תיקים וציוד ולעשות כמה נגלות, תוכלו פשוט לרכוש עגלת קמפינג וים. באמצעות שימוש בעגלה, תוכלו להעמיס את כל הציוד שלכם בפעם אחת באתר הקמפינג או על החול. העגלה שלנו תאפשר לכם נשיאה קלה ונוחה במגוון סוגים של שטחים: שטח חולי, אספלט או דשא.

יתרונות לשימוש בעגלת קמפינג וים

נזכיר שני מאפיינים חשובים של העגלה – היא מתקפלת והיא גם קלת משקל. היא נכנסת לכל תא מטען ונפתחת לשימוש בקלות וגם נסגרת בצורה דומה.

בזכות גודל העגלה, תוכלו להעמיס עליה המון ציוד. כאן נזכיר שהמשקל המירבי שהעגלה יכולה לשאת הוא 70 ק”ג. זה המון. תסמכו עלינו, זה בטוח יספיק לנשיאת כל הציוד שלכם, בפעם אחת בלבד.

העגלה זזה בצורה חלקה תודות לגלגלי PVC גדולים שיש  לה. בזכות אותם הגלגלים, נוח להסיע אותה כמעט בכל שטח.

עגלת הקמפינג/ים מצוידת בבד קשיח וחזק וכמו כן בשלדת מתכת שהינה קלת משקל וחזקה במיוחד. כך תהיו בטוחים שהציוד שלכם מוגן.

למה לרכוש אצלנו עגלת קמפינג וים

כאשר מדובר על עגלת קמפינג וים, ניתן לראות שיש המון חנויות ואתרים שמוכרים את העגלה במחירים שונים. מה שכן, אנחנו יכולים להגיד לכם שהעגלה שלנו שונה, מיוחדת ומשופרת. לא מדובר על חיקוי, אלא מדובר על הדבר האמיתי. בנוסף, אם תבחרו לרכוש מאיתנו, תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות. במסגרת הרכישה, תקבלו אחריות של שנה על העגלה. אם יש לכם שאלות לגבי העגלה, תוכלו להרגיש חופשי ולפנות אלינו ואנו ניתן את השירות הכי מקצועי שלנו.

איך מזמינים עגלת קמפינג וים?

תוכלו לבצע הזמנה מהירה ומאובטחת דרך האתר, הקליקו כאן.
אם אתם מעדיפים לדבר איתנו ולהזמין בטלפון, תוכלו להתקשר אלינו למספר: 03-6161026.
רוצים להגיע פיזית לחנות ולראות את העגלה מקרוב? אנחנו מזמינים אתכם לחנות שלנו, הממוקמת ב: רחוב סוקולוב 21, רמת השרון.

עגלת קמפינג | עגלה לים | עגלת שטח

 

תפריט נגישות