שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

למה אתם צריכים מגהץ אדים נייד?

אם אתם כמו רוב האנשים ואתם לא ממש אוהבים לגהץ וגם לא מחזיקים קרש גיהוץ נורמלי בבית/בדירה, אתם צריכים שיהיה לכם מגהץ אדים נייד, שיספק פתרון לחולצות המקומטות שלכם, כי בינינו זה כבר נהיה לא נעים להגיע לכל מיני מקומות עם חולצות מקומטות. תחשבו על ערבי החגים עם המשפחה, מפגשים עם החברים, יציאות עם בת או בן הזוג והכי חשוב – תחשבו על ראיונות עבודה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להגיע עם בגדים מקומטים במיוחד כאשר מדובר על מעמד כמו ראיון עבודה. מעמד כזה דורש מכם להרשים את המעסיק שמראיין אתכם. הרושם הראשוני הוא המראה החיצוני, כי המעסיק לא מכיר אתכם ואת הכישורים שלכם.

מה שבטוח, אם היה לכם מגהץ אדים נייד קומפקטי וקטן, אתם הייתם משקיעים מאמץ קטן ודואגים לגהץ כל הזמן את החולצות והמכנסיים שלכם.

גיהוץ עם מגהץ אדים נייד

אם תבחרו לרכוש את מגהץ האדים הנייד שלנו, כל שתצטרכו לעשות הוא לתלות את הבגדים על גבי קולב ופשוט להעביר את האדים על הקמטים. אלו ייעלמו תוך שניות בודדות. מדובר על פעולת גיהוץ פשוטה וקלה. תוכלו לגהץ עם המגהץ מגוון של בדים. מלבד גיהוץ הבגדים, תוכלו גם לגהץ וילונות, סדינים, מפות שולחן ועוד…

אז אם אתם בוחרים לחסוך מכם את הטרחה היומיומית של פעולת הגיהוץ, תוכלו לרכוש את המגהץ שלנו במחיר מבצע מיוחד – רק 150 ש”ח בלבד! במסגרת הרכישה, תקבלו מאתנו גם שנה אחריות.

יתרונות מגהץ אדים נייד

אפשר לגהץ איתו בפחות מ-1/2 מהזמן ולהנות מגיהוץ מהיר ומקצועי.

אין צורך בקרש גיהוץ כבד ומסורבל, כי כל מה שצריך לעשות הוא לתלות את הבגדים על קולב ופשוט לגהץ במהירות ובקלות.

מוצר קומפקטי שקל לאחסן אותו ואינו תופס מקום.

ניתן לקחת את המגהץ איתכם לחופשות בארץ וטיולים בחו”ל וכך להנות מגיהוץ בכל מקום ובכל זמן.

רכישת מגהץ אדים נייד בדיל הדילים

כמו שהוזכר לעיל, מחיר המבצע הוא 150 ש”ח בלבד. תוכלו להזמין מגהץ אדים נייד ישירות מהאתר שלנו או שתוכלו לחייג אלינו ל-03-6161026 ואנו נשמח  לעזור לכם בביצוע ההזמנה.
רוצים להגיע אלינו פיזית ולראות את המוצר לפני שאתם מזמינים אותו?
שימו ב- Waze את הכתובת שלנו: רח’ סוקולוב 21, רמת השרון (חנות “דיל הדילים”).
נזכיר שהמגהץ מתאים לשקע הישראלי והוא מבית המותג Stand Steam ושאנו היבואנים הרשמיים שלו בארץ. רכשתם מאיתנו מגהץ אדים נייד? אנחנו כאן בשבילכם – מהאחריות ועד השירות.

 

stand steam - מגהץ אדים נייד

תפריט נגישות