שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

להתקין גופי תאורה בפרגולה עם כלי עבודה מתאימים

אם יש לכם פרגולה מעץ או אלומיניום ותרצו לשדרג את המראה שלה, תוכלו לעשות זאת על ידי התקנת גופי תאורה. מלבד שדרוג המראה, בזכות התאורה המתאימה, תוכלו להנות מישיבה תחת הפרגולה בשעות הערב הנעימות של חודשי הקיץ.

לפני התקנה של גופי תאורה, חשוב מאוד לוודא שיש לכם תשתית חשמל. את התשתית יתקין אך ורק חשמלאי מוסמך. אל תבצעו את ההתקנה בעצמכם, כי הדבר עשוי לסכן אתכם מבחינה בטיחותית. אם יש כבר תשתית מוכנה, תוכלו להביא חשמלאי להתקנת גופי התאורה או להתקין אותם בעצמכם, במידה ויש לכם את כלי העבודה הנדרשים ואתם מכירים את העבודה ויודעים כיצד לבצע אותה.

איזה כלי עבודה תצטרכו?

אם מדובר על התקנת גופי תאורה תלויים, אז מומלץ להצטייד בסולם טלסקופי איתו תוכלו להגיע לגובה הרצוי ומברגה חשמלית. כאשר אתם עובדים על הסולם, וודאו שיש אתכם אדם נוסף שמחזיק את הסולם. את הסולם יש להעמיד על משטח יציב ויש לבדוק את כושר ההעמסה שלו, עוד בטרם עולים עליו.

אם מדובר על התקנת גופי תאורה צמודים, אתם לא תצטרכו מברגה חשמלית, אלא רק סולם אלומיניום איכותי. באמצעות שימוש בו, תוכלו למקם את גוף התאורה בגובה הרצוי לכם. גופי תאורה צמודים ניתן להדביק ישירות על מבנה הפרגולה.

אם מדובר על גופי תאורה שקועים, אפשר לייצר שיקועים בפרגולה עצמה. את השיקועים ניתן לצור על ידי שימוש במקדחה. כאשר יש את השיקועים, אפשר להתקין לתוכם את הגופים הנדרשים. אם מדובר על פרגולה שעשויה מאלומיניום, התייעצו עם המתקין לפני שאתם יוצרים את השיקועים.

אגב, זה גם הזמן להזכיר שלפני הזמנת פרגולה, תוכלו כבר לבקש מהיצרן להכין את השיקועים וכך לא תצטרכו להכין אותם בעצמכם. גם בהתקנה של גופי תאורה שקועים, יש צורך בסולם טלסקופי באמצעותו תוכלו להגיע בקלות לגובה שאתם צריכים.

איך לבחור כלי עבודה איכותיים?

לדוגמה, כאשר בוחרים סולם, חשוב שיהיו לו את הפרמטרים הבאים: שיהיה עשוי מחומר איכותי כמו אלומיניום, שיהיה טלסקופי ויתקפל בקלות ולא יתפוס מקום וכמו כן שתהיה עליו אחריות של שנה אחת לפחות. יש לקנות כלי עבודה ובפרט סולמות מחברות וחנויות שיש עליהן המלצות וכאלה שייתנו שירות מקצועי גם בזמן הרכישה וגם לאחר קנייה. נציגי חנות “דיל הדילים” ישמחו לתת לכם את כל המידע המקצועי הנדרש לכם על כלי העבודה הנמכרים בחנות, במחירים משתלמים והוגנים.
לפרטים נוספים, חייגו כעת: 03-6161026

 

סולם אלומיניום טלסקופי

 

תפריט נגישות