שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כמה עולה עגלת משא?

לפני שאתם ממהרים ורוכשים עגלת משא, כדאי שקודם שתחשפו להיצע הרחב שיש בשוק. כך תוכלו לברר בצורה הטובה ביותר, איזו עגלה יכולה לענות על המטרות ועל הצרכים שלכם. בגדול, יש המון סוגים ודגמים של עגלות משא. ההבדלים באים לידי ביטוי בחומר ממנו העגלה מיוצרת, בתכונות, בגודל ובעיצוב. כיום, יש גם עגלות משא משודרגות יותר שניתן לקפל אותן, כך שיוכלו להיכנס לתא המטען של הרכב או כאלה שאפשר לאחסן במחסן או בארון בבית וזאת מבלי שהן תתפוסנה הרבה מקום.

מהם הסוגים של עגלות המשא שיש כיום?

עגלת משא היא כלי עבודה אידיאלי לא רק עבור בעלי מקצוע, אלא גם עבור עסקים, חברות וכמו כן עבור המשתמשים הביתיים. להלן מידע לגבי עגלות המשא הפופולאריות הנמכרות בישראל:

עגלה מתקפלת – היא מיוצרת מאלומיניום בשילוב עם פלסטיק קשיח. היתרון הגדול והמשמעותי שלה הוא בקיפול. הקיפול הוא קומפקטי וקל. כך אפשר לאחסן את העגלה בכל מקום. עגלה כזה תתאים לחברות הובלה, חברות לוגיסטיקה, לחנויות ועוד.

עגלת משא למדרגות – היא מיועדת לאנשים פרטיים וגם לבתי עסק. באמצעותה אפשר להעלות פרטי ריהוט, שקיות עם מזון ועוד. היא מצוינת במיוחד עבור מקומות שיש בהם מדרגות. היתרון הגדול הוא שניתן לעלות ולרדת איתה במדרגות בקלות רבה. גם היא בדומה לעגלה שהוזכרה קודם, מתקפלת וניתנת לאחסון.

עגלה מברזל – מדובר על עגלה חזקה שמתאימה במיוחד לאנשי מקצוע שצריכים להעביר סחורות כבדות ממקום למקום. בגלל שהיא עשויה מברזל, רצוי לא לחשוף אותה למים ולתחזק אותה בהתאם.

עגלת פלטפורמה – מדובר על עגלה שיש לה משטח הובלה רחב והיא יכולה להתאים להובלה של סחורה כבדה וגדולה. יש דגמים של העגלה שמגיעים עם וו קשירה.

עגלה עם גלגלים מתנפחים וידית מתכווננת – מדובר על עגלה הנחשבת למקצועית והיא מיועדת להובלה של מטענים כבדים, כאשר תנאי הסביבה הם מורכבים ולא פשוטים.

 

בכל מקרה כאשר מחפשים עגלה לעסק או לבית, חשוב מאוד לקרוא את הפרטים הטכניים של העגלה ולבדוק את כושר הנשיאה, סוג המטען שצריך להוביל איתה, אפשרות לקיפול ואחסון, מידות, איכות הגלגלים, מאיזה חומר גלם היא מיוצרת, זמן אחריות, קלות ניווט ותמרון וכמובן  הכי חשוב – לבדוק את מחיר העגלה ולראות שהוא אכן תואם לאיכות שלה.

עלויות של עגלות משא

ניתן למצוא עגלות משא בכל מיני מחירים. בדרך כלל, המחירים מתחילים מכמה מאות שקלים. המחירים משתנים בהתאם לדגם של העגלה, ליצרן, לכושר הנשיאה ולפרמטרים נוספים. כדאי לא לוותר על השוואת מחירים בחנויות ובאתרי אינטרנט.

לקנות עגלת משא ב”דיל הדילים”

נשמח לתת לכם ייעוץ לגבי בחירת עגלת המשא המתאימה לכם. חייגו כעת: 03-6161026. בינתיים, מוזמנים להגיע אלינו לחנות “דיל הדילים”, הנמצאת ברחוב סוקולוב 21, רמת השרון או להזמין ישירות מהאתר שלנו.

תפריט נגישות